Jump to content

licht gehoord

joopus
 Share

Recommended Posts

gisteren een kemp powerchord aan de cyrus gehangen.

tegen over het conventionele cord :rolleyes: was dit een grote stap voor uit in mijn set.

ik ga over tot de aanschaf van dit produkt.

ik heb goed gehoord dat het een groot verschil kan zijn in positieve zin. :D

het licht kwam in eens naar binnen met een muzikale verschijning. :lol:

tegen over het conventionele cord :rolleyes: was dit een grote stap voor uit in mijn set.

ik heb goed gehord dat het een goot verschil kan zijn in positieve zin. :D

:confused:

Alle netsnoeren klinken eender...

haha reli-fi. heeft iemand hier ooit god waargenomen? gezien of gehoord? dat is reli (voor de duidelijkheid: het zij ieder gegund te geloven).

dit is gewoon een waarneming van aan de postings te beoordelen een redelijk nuchter mens. ik heb een Kemp op mijn tuner (de blauwe netsnoeren van een niet te noemen merk geven een net te terughoudend hoog op die plaats).

Kemp netkabels komen weleens voorbij in de 2de hands. dus: spaar je de moeite nieuw te kopen. lekker lang ingespeeld is leuker dan zelf het inspelen te moeten aanhoren.

oh ja ... men zegt dat de 1,5 meter versies beter klinken (iets meer RF-filterende werking).

groet

Heren,

Het gaat hier over netsnoertjes <_< en met name netsnoertjes die met licht naar binnen komen en met een muzikale verschijning :D

Zo heb ik net weer eens dropveternetsnoeren van de Gammel aangesloten aan de schemerlamp en toen verscheen daar Ella Fitzgerald. Heel even, maar toch overduidelijk stond ze daar tussen de speakers.

;)

Zo heb ik net weer eens dropveternetsnoeren van de Gammel aangesloten aan de schemerlamp en toen.....

beste Pjotr, :D

ik weet niet wat je allemaal aan het doen was , maar hier ging de net-spanning al knipperend naar 100 volt daarnet. :o

misschien komt Ella nu mijn kant op kruipen, ik heb ook Gamma netsnoeren op het moment. ;)

ik heb goed gehoord dat het een groot verschil kan zijn in positieve zin. :D

Probeer eens een Siltech powercable,misschien zie je dan helemaal het licht.

Zo heb ik net weer eens dropveternetsnoeren van de Gammel aangesloten aan de schemerlamp en toen.....

beste Pjotr, :D

ik weet niet wat je allemaal aan het doen was , maar hier ging de net-spanning al knipperend naar 100 volt daarnet. :o

misschien komt Ella nu mijn kant op kruipen, ik heb ook Gamma netsnoeren op het moment. ;)

Ach jou versterker speelt toch minuten duur als er helemaal geen netsnoer aan zit :D B.t.w. doe Ella de groeten en misschien komt Louis (Armstrong) ook wel mee. Had daarnet nl Porgy and Bess op staan van die twee:

B0000046Z5.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

:D:lol:;)

Zucht :(  Joopus met alw

Wat kost zo'n Kemp HiPowercord eigenlijk? Heb een tijdje met Supra in mijn hoofd rondgelopen, maar die op aanraden van een vriend weer uit het hoofd gezet.

En waarop aan te sluiten, mijn versterker heeft een vast netsnoer, mijn platenspeler ook, dus haal ik dan alleen maar winst bij het draaien van cd's/dvd's en sacd's? :(