Jump to content

licht gehoord

joopus
 Share

Recommended Posts

Zo heb ik net weer eens dropveternetsnoeren van de Gammel aangesloten aan de schemerlamp en toen.....

beste Pjotr, :D

ik weet niet wat je allemaal aan het doen was , maar hier ging de net-spanning al knipperend naar 100 volt daarnet. :o

misschien komt Ella nu mijn kant op kruipen, ik heb ook Gamma netsnoeren op het moment. ;)

Ach jou versterker speelt toch minuten duur als er helemaal geen netsnoer aan zit :D B.t.w. doe Ella de groeten en misschien komt Louis (Armstrong) ook wel mee. Had daarnet nl Porgy and Bess op staan van die twee:

beste Pjotr,

ik heb de Eneco gebeld,

het schijnt dat Ella en Louis samen klem zaten in een trafohuisje aan de rand van mijn dorp.

de stroom viel daardoor eventjes uit,

maar gelukkig had ik mijn versterker aan staan, het hele dorp werd van stroom voorzien door de elco's van de MF :P;)

vandaar dat het bij een dipje van 100 volt bleef.. B)

Die Cyrus amps blijven tijdloos mooi van vorm, vind ik. :rolleyes:

Blijkbaak denken ze er bij Cyrus net zo over, aangezien ze al 12 jaar in die behuizing op de markt zijn. (Never change a winning team :cool2: )

Goed, on-topic nu...

Ik weet uit toevallige ervaring dat een andere netkabel wel degelijk een (soms forse) verandering teweer kan brengen. (hoewel niet altijd in positieve zin)

Net als een beter stekkerblok.

('t verschil tussen 'n Naim stekkerblok a 45,- euri en 't verlengsnoer-blokje die ik jaaaren daarvoor gebruikte van de Gamma was niet gering)

Kun je me vertellen in wat voor opzicht je de Kemp netkabel beter vond klinken, Joopus ?

505cyrus.jpg

de cyrus gaat uit z,n plaat van de kemp :D

De elco's zijn ontploft en je zit nu met een gat in het dak van je versterker?????????????

'Tis een schande dat zo'n mooie versterker af fabriek met zo'n bagger netsnoer wordt geleverd. Er zat toch minstens wel een vetvrij papiertje om bij aflevering? 'T zijn gewoon koekenbakkers daar bij Cyrus.

:P:lol:

Die Cyrus amps blijven tijdloos mooi van vorm, vind ik. :rolleyes:

Blijkbaak denken ze er bij Cyrus net zo over, aangezien ze al 12 jaar in die behuizing op de markt zijn. (Never change a winning team :cool2: )

Goed, on-topic nu...

Ik weet uit toevallige ervaring dat een andere netkabel wel degelijk een (soms forse) verandering teweer kan brengen. (hoewel niet altijd in positieve zin)

Net als een beter stekkerblok.

('t verschil tussen 'n Naim stekkerblok a 45,- euri en 't verlengsnoer-blokje die ik jaaaren daarvoor gebruikte van de Gamma was niet gering)

Kun je me vertellen in wat voor opzicht je de Kemp netkabel beter vond klinken, Joopus ?

er kwam meer licht doorheen alco. :D

100 euro :D

........da's ook een end op weg naar een losse net-voeding voor de Cyrus versterker. :(

505cyrus.jpg

...........uit z'n plaat? :confused:

Er wordt momenteel een 2e-hands psx-r aangeboden. Wellicht een Tip*?

psxr_front.jpg

........da's ook een end op weg naar een losse net-voeding voor de Cyrus versterker. :(

505cyrus.jpg

psxr_front.jpg

waar? :D

505cyrus.jpg

psxr_front.jpg

waar? :D

meer d :D an genoeg.