locavb Posted 10 december 2005 Report Share Posted 10 december 2005 Hallo, Ik heb begrepen dat je een Wadia 302 zo op een eindversterker kan aansluiten. Kan je op deze manier op een voorversterker besparen? Of is de kwalitieit van dit voorversterkergedeelte van de Wadia niet goed genoeg? gr, SvB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steks Posted 10 december 2005 Report Share Posted 10 december 2005 Hij regelt het geluidsnivo in het digitale circuit, daar heb je voor en tegen standers van. Ik zelf vind het wel slim bedacht en wil eigenlijk ook weleens aande Wadia. Ik zou zeggen regel dat je het verschil kan beluisteren, dus de Wadia direct op je EV vergelijken met de wadia via je VV. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goffe Posted 11 december 2005 Report Share Posted 11 december 2005 veel succes probeer maar eens een Wadia te luisteren in Nederland RAF is dealer maar heb daar nog nooit een gezien ben zelf nml ook erg nieuwschierig naar het Wadia geluid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts