mart Posted 11 december 2005 Report Share Posted 11 december 2005 beste mensen, ik heb op zolder nog twee setjes van drie speakers liggen. Ze zijn goed en komen uit een drieweg kast. De kast was waardeloos, over het filter maar te zwijgen. Ik wil wel een box eromheen timmeren maar heb ook niet eindeloos zin om te gaan experimenteren. Dus bestaat er een beproefd model waar een kant en klaar zelfbouwpakket voor bestaat? Een kast zonder speakers maar met filter. (Of toch maar verkopen? ) Mart Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 11 december 2005 Report Share Posted 11 december 2005 beste mensen, ik heb op zolder nog twee setjes van drie speakers liggen. Ze zijn goed en komen uit een drieweg kast. De kast was waardeloos, over het filter maar te zwijgen. Ik wil wel een box eromheen timmeren maar heb ook niet eindeloos zin om te gaan experimenteren. Dus bestaat er een beproefd model waar een kant en klaar zelfbouwpakket voor bestaat? Een kast zonder speakers maar met filter. (Of toch maar verkopen? ) Mart Kast was waardeloos,filter nog erger,wat denk je zelf van de speaker units? Zal dan toch wel het zelfde laken een pak zijn ? Misschien kan je er iemand mee bedriegen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mart Posted 11 december 2005 Author Report Share Posted 11 december 2005 speakers zijn niet van een kwaliteit als Focal ofzo maar de kast maakt het geluid voor meer dan de helft toch ik kan op de speakers geen merk vinden wel een sticker met AP Production. daar geeft internet geen antwoord op. Dus vandaar. en het hoeft ook niet super te worden. maar gewoon voor op de werkkamer. maar misschien kan ik voor die moeite net zo goed iets tweede hands kopen Mart Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 11 december 2005 Report Share Posted 11 december 2005 Of het merk McFarlow nog bestaat weet ik niet maar daar kon je vroeger wel losse kasten kopen zonder luidsprekers. Maar je kan ook naar de Xenos gaan, die heeft ook waaiboomhouten kistjes die je met wat kunst en vliegwerk om zou kunnen bouwen tot luidsprekerkastjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 11 december 2005 Report Share Posted 11 december 2005 Speakerland en speaker en co hebben houtpakketten voor speakers. Je units moeten daar dan wel in passen. LINK Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 11 december 2005 Report Share Posted 11 december 2005 Speakerland en speaker en co hebben houtpakketten voor speakers. Je units moeten daar dan wel in passen. LINK Wauw, heb je nog meer van deze: Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
djohn Posted 13 december 2005 Report Share Posted 13 december 2005 Hallo Mart, Ik denk dat er aan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts