Jump to content

zelfbouwpakket zonder speakers.

mart
 Share

Recommended Posts

beste mensen,

ik heb op zolder nog twee setjes van drie speakers liggen. Ze zijn goed en komen uit een drieweg kast. De kast was waardeloos, over het filter maar te zwijgen. Ik wil wel een box eromheen timmeren maar heb ook niet eindeloos zin om te gaan experimenteren. Dus bestaat er een beproefd model waar een kant en klaar zelfbouwpakket voor bestaat? Een kast zonder speakers maar met filter.

(Of toch maar verkopen? :confused: )

Mart

beste mensen,

ik heb op zolder nog twee setjes van drie speakers liggen. Ze zijn goed en komen uit een drieweg kast. De kast was waardeloos, over het filter maar te zwijgen. Ik wil wel een box eromheen timmeren maar heb ook niet eindeloos zin om te gaan experimenteren. Dus bestaat er een beproefd model waar een kant en klaar zelfbouwpakket voor bestaat? Een kast zonder speakers maar met filter.

(Of toch maar verkopen? :confused: )

Mart

Kast was waardeloos,filter nog erger,wat denk je zelf van de speaker units?

Zal dan toch wel het zelfde laken een pak zijn ?

Misschien kan je er iemand mee bedriegen? :o

speakers zijn niet van een kwaliteit als Focal ofzo :huh: maar de kast maakt het geluid voor meer dan de helft toch ;)

ik kan op de speakers geen merk vinden wel een sticker met AP Production. daar geeft internet geen antwoord op.

Dus vandaar. en het hoeft ook niet super te worden. maar gewoon voor op de werkkamer.

maar misschien kan ik voor die moeite net zo goed iets tweede hands kopen :rolleyes:

Mart