svokke Posted 11 december 2005 Report Share Posted 11 december 2005 Ik had graag een goedkope CD speler met MP3 gebruikt in mijn werkplaats voor wat achtergrondmuziek. De goedkopere modellen kunnen echter geen mp3's afspelen. Goedkope DVD spelers kunnen dit vaak wel, onder andere de philips modellen. Mijn vraag is nu of deze kunnen gebruikt worden zonder televisie. Want in een handleiding van zo'n speler heb ik gezien dat er allerlei instellingen gemakt worden via menu-tjes op het televisiescherm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard Kruizinga Posted 11 december 2005 Report Share Posted 11 december 2005 Bij mijn Sony heb ik voor de weergave van MP3 geen beeldscherm nodig. Tip: zoek een DVD-speler die een Shuffle-functie heeft voor de MP3-weergave. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 11 december 2005 Report Share Posted 11 december 2005 Nog een tip: neem een dvd-speler die ook een met MP3-gebrande DVD kan uitlezen!!! ( Bijvoorbeeld een Yamaha DVD-S557 of "657( sacd! )) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts