Jump to content

Hifi set studerende dochter

carl
 Share

Recommended Posts

Hai allemaal,

Mijn dochter woont op kamers en krijgt van mij een hifi set. Het probleem van een audiofiel is dat hij gaat voor kwaliteit. Mijn dochter wil in haar kamer een compacte set en de rest laat ze aan mij over.

Na lang zoeken dacht ik aan de Radius 90 van Monitor Audio. Ziet er super uit en geeft nog iets van Hifi. Ik zoek daar een versterkertje bij en dat mag geintegreerd zijn met CD. Nu zag ik bij Stafhorst in Utrecht (bij het afkicken na een vergadering) een Teac geintegreerde versterker/CD en radio. Zou dat wat zijn en heeft iemand een alternatief (maar wel compact).

Carl

Zo'n JVC setje kan best goed zijn maar die LS die erbij horen geloof ik niet zo in. Goede LS zijn natuurlijk nooit weg en vandaar die Radiussen. Overigens zal ze haar computer ook op die set aansluiten.

Carl

Hai allemaal,

Mijn dochter woont op kamers en krijgt van mij een hifi set. Het probleem van een audiofiel is dat hij gaat voor kwaliteit. Mijn dochter wil in haar kamer een compacte set en de rest laat ze aan mij over.

Na lang zoeken dacht ik aan de Radius 90 van Monitor Audio. Ziet er super uit en geeft nog iets van Hifi. Ik zoek daar een versterkertje bij en dat mag geintegreerd zijn met CD. Nu zag ik bij Stafhorst in Utrecht (bij het afkicken na een vergadering) een Teac geintegreerde versterker/CD en radio. Zou dat wat zijn en heeft iemand een alternatief (maar wel compact).

Carl

Beste Carl,

Niet langer zoeken ! :lol:;)

Audio Analoque Enigma bijna High - End kwaliteit goedkoop/compact Cd/tuner/zeer goede versterker.

Daar de Radius 90 aan van Monitor Audio voor de veel eisende muziekliefhebber !

MvG,

Haudio

:rolleyes:

Volgens mij kan Carl beter eens zelf naar een setje gaan luisteren en er 1 gaan kopen. Straks is zijn dochter afgestudeerd en heeft ze nog geen setje :D

Een al te goed setje lijkt mij ook niet wenselijk, anders komt ze niet aan studeren toe :o

;)