paulie Posted 11 december 2005 Report Share Posted 11 december 2005 Heren, De verslaving heeft toegeslagen heel misschien kan ik aan een IRS Gamma komen maar ik heb een aantal vragen: 1) Wat is een goede prijs. De behuizing is in goede staat. Alle woofers zijn reconed. De Emit. Emim, L-Emim zijn in top conditie. 2) Kan je deze speaker ook zonder de servo control spelen net zoals de IRS Delta zodat je bijvoorbeeld later de upgrade naar de bi-amping doet. 3) Wat is de te verwachte kwaliteit van het geluid is dit a la Epsilon of de Sigma's of minder of beter. Ik hoor het graag, Groet Paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
muziekfreak Posted 12 december 2005 Report Share Posted 12 december 2005 De gamma is een speaker die eigenlijk een nazaat versie is van de beta (die 4 aparte kasten heeft) De gamma is een unieke speaker waar je VEEL plezier aan zult bleven dat is zeker. De prijs zal denk ik rond de 2000 a 2500euri hangen als ik me niet vergis alles onder dat en heb je hem goedkoop. Ik zou NIET de servocontroller ertyussenuit halen immers is dit je regelaar die eigenlijk in mijn oren inmisbaar izjn gezien de betas die ik met en zonder heb gehoord. Wat dus niet klinkt (persoonlijke smaak) zonder de servo...mooi speakers en ook redelijk shaars op de markt. Hopelijk heb je er wat aan suc6 iig met je eventuele aankoop EDIT: Vergelijken met een sugma en of epsilon gaat niet het zijn immer speakers met elk hun eigen klank. JE zult er niet veel onder voor doen en wellicht op sommige punten met name laag het beter vanaf brengen als de epsilon en sigma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 12 december 2005 Report Share Posted 12 december 2005 als ik je een advies mag geven, begin niet aan infinty Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 12 december 2005 Report Share Posted 12 december 2005 als ik je een advies mag geven, begin niet aan infinty Bang dat je verslaafd raakt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulie Posted 12 december 2005 Author Report Share Posted 12 december 2005 MM Joopus is niet een echte infinity liefhebber zoals hij bij mij aan de lijve ondervonden heeft Maar voor mij betekent het alleen maar meer van dat moois. groet Paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulie Posted 26 december 2005 Author Report Share Posted 26 december 2005 Zo de kogel is door de kerk. Ik heb zaterdag mijn nieuwe speakers opgehaald. het zijn uiteindelijk de Infinity Omega's geworden. Deze staan tijdelijk bij Arjen omdat ik tijdelijk inwoon bij mijn ouders in afwachting van mijn toekomstige woning. De eerste luisterindrukken van hedenochtend waren zeer positief wat een genot en wat een gemak. Het laag is niet alleen diep maar heeft veel body en druk. De plaatsing en diepte is fenomenaal te noemen. Kortom met een grote glimlach genoten van mijn nieuwe aanwinsten. Deze zijn ook aanwezig op de Infinity meet en greet van woensdag 28 december kortom dit wordt een echte Infinity sessie. groet Paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 26 december 2005 Report Share Posted 26 december 2005 Zo de kogel is door de kerk. Ik heb zaterdag mijn nieuwe speakers opgehaald. het zijn uiteindelijk de Infinity Omega's geworden. Deze staan tijdelijk bij Arjen omdat ik tijdelijk inwoon bij mijn ouders in afwachting van mijn toekomstige woning. De eerste luisterindrukken van hedenochtend waren zeer positief wat een genot en wat een gemak. Het laag is niet alleen diep maar heeft veel body en druk. De plaatsing en diepte is fenomenaal te noemen. Kortom met een grote glimlach genoten van mijn nieuwe aanwinsten. Deze zijn ook aanwezig op de Infinity meet en greet van woensdag 28 december kortom dit wordt een echte Infinity sessie. groet Paul Paulie... van herte. Dat je er veel plezier aan mag beleven. Nu baal ik nog meer dat ik woensdag niet kan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts