weerfreak Posted 12 december 2005 Report Share Posted 12 december 2005 goedenmorgen, Ik heb een denon avr-2105 av receiver waar ik zeer tevreden mee ben, echter heb ik een raar probleem. Ik heb alleen een tv en een videorecorder op 1 van de analoge ingangen aangesloten. De dvd speler staat aangesloten op de digitale coax ingang. De tv staat op de vcr 1 ingang, i.v.m. lengte interlink. De vcr staat op vcr 2 ingang. Als ik nu de tv besluister via de vcr 1 ingang en ik schakel over op de tv ingang dan hoor ik het geluid van de tv nog steeds. De speakers staan uit op de tv. zelfs als ik op phono druk hoor ik het geluid van de tv. hoe kan dit? Iemand een verklaring? Groet Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 12 december 2005 Report Share Posted 12 december 2005 Lijkt mij een schakelingsfout in je receiver... heb je het ook als je de receiver op bijv. V.Aux zet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
weerfreak Posted 13 december 2005 Author Report Share Posted 13 december 2005 Lijkt mij een schakelingsfout in je receiver... heb je het ook als je de receiver op bijv. V.Aux zet? hi lestat, het probleem is opgelost. de tv uitgang stond aangesloten op een tape-out van de denon Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 14 december 2005 Report Share Posted 14 december 2005 het probleem is opgelost. de tv uitgang stond aangesloten op een tape-out van de denon Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts