Guest Michael Posted 26 april 2001 Report Share Posted 26 april 2001 Wie heeft ervaring met de Tact RCS 2.0. Ik heb hem even gehoord bij Snijders in Rotterdam, maar het is niet gelukt een demo te organiseren met deze firma (kwamen gewoon niet opdagen op de afgesproken dag!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcel van mijn hifi Posted 26 april 2001 Report Share Posted 26 april 2001 Hallo Micheal, Ik heb de Tact room-corrector nooit gehoord, maar ik kan me voorstellen dat het apparaat best goed werkt. Snijders niet komen opdagen? Daar moet een vergissing in het spel zijn. Waarom bel je ze niet gewoon op, legt uit wat er aan de hand is, waarschijnlijk kun je een welgemeend excuus in ontvangst nemen, en maak dan een nieuwe afspraak. Mocht dat niet werken, bel dan AND benelux (de Tact distributeur) op 013-4550955. Groet, Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fokus Posted 9 mei 2001 Report Share Posted 9 mei 2001 De gelijkaardige SigTech werd jaren geleden uitgebreid getest door TNT: www.tnt-audio.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kees Posted 9 mei 2001 Report Share Posted 9 mei 2001 Kijk eens op http://www.hifi.nl/ daar staat een review van dit apparaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts