mark1978 Posted 16 december 2005 Report Share Posted 16 december 2005 dag, ik ben nieuw hier en wil graag m'n huidige sitautie uitbreiden danwel verbeteren. Momenteel heb ik een pioneer home cinema receiver van het type VSX-AX5i. Nu lees ik over de nieuwe denon a1xv versterker dat ie dus DE referentie versterker gaat worden. Verder heeft iemand me erop gewezen dat ik dezelfde vooruitgang boek door eindversterkers (van 400 tot 1200 euro) op me huidige pioneer receiver aan te sluiten. Kan iemand me nog verder advieseren wat te doen? alvast bedankt, Mark Looman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans 67 Posted 17 december 2005 Report Share Posted 17 december 2005 Welkom Mark, dat ie dus DE referentie versterker gaat worden Dat geloof ik dus niet. Volgens wie? Zulke opmerkingen moeten altijd met enorme korrels zout genomen worden. Niet dat die Denon slechts zal zijn. Dat beweer ik niet. Ik ken hem zelf niet. Maar "DE referentie versterker" geloof ik dus echt niet. Jouw Pioneer ken ik ook niet. Wat wil je eigenlijk bereiken? Een aardig goed geluid voor niet teveel geld? Of echt goed geluid voor meer geld? Zo ja, hoeveel geld? Wil je meerkanaals? Zo wie zo is meerdere functionaliteit in 1 doos (bijvoorbeeld een tuner en een versterker samen = reveiver) altijd minder dan diezelfde functionaliteit verdeeld over meerdere dozen, maar dat is ook duurder. Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts