verkoef Posted 20 december 2005 Report Share Posted 20 december 2005 Geachte audiofielen Vanmorgen het nieuwe nummer ( no. 4) van Music Emotion ingezien en ik vind het steeds beter worden i.v.m. de vorige uitgaven. : Rustiger design van de voorkant betere inhoud met meer kwaliteitsaudio en hardware met mooie foto's ook kritische noten, dus niet altijd Hallelujah... leuke luistershow verslagen (Hobo Boxmeer) goede software recensies Dus wie weet komt het nog goed met de Nederlandse vakpers. Wat vinden jullie ervan? Groette ut Loan! Christobal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 20 december 2005 Report Share Posted 20 december 2005 Geachte audiofielen Vanmorgen het nieuwe nummer ( no. 4) van Music Emotion ingezien en ik vind het steeds beter worden i.v.m. de vorige uitgaven. : Rustiger design van de voorkant betere inhoud met meer kwaliteitsaudio en hardware met mooie foto's ook kritische noten, dus niet altijd Hallelujah... leuke luistershow verslagen (Hobo Boxmeer) goede software recensies Dus wie weet komt het nog goed met de Nederlandse vakpers. Wat vinden jullie ervan? Groette ut Loan! Christobal Iets meer glimmende uitgave van HOMESTUDIO. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 20 december 2005 Report Share Posted 20 december 2005 Heb je die stukken van Jo Mullers weleens gelezen? Wat zeg ik, proberen te lezen. Die vent kan echt niet schrijven. Die schrijft de grootste onzin zinnen. Wat die opschrijft aan onzin, is met geen pen te beschrijven. Hij krijgt van mij de titel grootste kl*pk*t van de Nederlandse audiopers. Dat zo iemand daar geld voor krijgt! Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 20 december 2005 Report Share Posted 20 december 2005 Heb je die stukken van Jo Mullers weleens gelezen? Wat zeg ik, proberen te lezen. Die vent kan echt niet schrijven. Die schrijft de grootste onzin zinnen. Wat die opschrijft aan onzin, is met geen pen te beschrijven. Hij krijgt van mij de titel grootste kl*pk*t van de Nederlandse audiopers. Dat zo iemand daar geld voor krijgt! Hubertinus Ik heb dus nog nooit in een verhaal van Jo gelezen dat iets wat hij "getest" heeft, niet superieur was. Dergelijke reclameteksten.... hoeven van mij dus niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hoegaarden Posted 21 december 2005 Report Share Posted 21 december 2005 Jo M schrijft alleen maar de folder van de fabrikant over en wanneer het beluisteren beschreven wordt heeft hij hier wel twee zinnen voor over. Hij is altijd lyrisch over de apparatuur en heeft nog nooit iets getest wat niet klonk. Werkelijk bagger. oja, het verbaast me dat Jan de Jeu schrijft voor het blad, hem heb ik zeer hoog zitten, kijken of hij de ruimte krijgt van het blad dit vol te houden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaapiekrekel Posted 21 december 2005 Report Share Posted 21 december 2005 Mag ik voorzichtig de conclusie trekken dat ik dit blad/ deze uitgave beter in de schappen kan laten liggen. Na het doorlezen van de laatste Homestudio, had ik zoiets van wat stond er nou eigenlijk in. Groet, Jkr Link to comment Share on other sites More sharing options...
marc Posted 21 december 2005 Report Share Posted 21 december 2005 Ik heb 2 maal een exemplaar gekocht en vind het een vooruitgang tov de HVT en Homestudio. Redelijk uitgebreide testen, waarvan een aantal leuke produkten, redelijk dik, leuk interview (importeur Analogue Audio products). En als het gaat om de positieve berichtgeving door JM, hoe vaak worden produkten negatief beoordeeld in de Hifi+, Stereophile, etc? groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 21 december 2005 Report Share Posted 21 december 2005 Dat die Jo Mullers positief is moet hij zelf weten. Maar hij kan niet schrijven! Je moet die zinnen eens lezen! Daar kun je echt NIKS van maken. Onbegijpelijk dat een eindredacteur die rubbish in een blad zet. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
marc Posted 21 december 2005 Report Share Posted 21 december 2005 Er valt in ieder geval meer van te maken dan van opmerkingen als " kl*pk*t " Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 22 december 2005 Report Share Posted 22 december 2005 Beste Marc, dat ben ik dus niet met je eens. Iemand die niet kan schrijven, kun je namelijk niet lezen. Er staan letters in zo'n stuk van Jo Mullers, maar meer ook niet. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 december 2005 Report Share Posted 22 december 2005 Ik vind de nederlandse bladen over het algemeen allemaal erg zwak. Dan nog liever de "reclamefolders" uit Duitsland. Ook daar is alles hosanna, maar het zijn tenminste wel nog aardige artikelen. Mijn favoriet blijft toch de Stereophile Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinobot Posted 22 december 2005 Report Share Posted 22 december 2005 kl*pk*t Ik geef 't op , pm ff de oplossing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 22 december 2005 Report Share Posted 22 december 2005 a,u Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 23 december 2005 Report Share Posted 23 december 2005 Ja, dat dacht ik wel Ivan, maar ik kan die teksten niet meer zien. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 24 december 2005 Report Share Posted 24 december 2005 Vandaag ook nummer vier gelezen. Prima blad. Ook de kritische test ontbreekt zelfs niet. Ik hoop dat ze dit volhouden. Het doet me een beetje denken aan de Homestudio van 10 jaar geleden. Ik denk dat het een cirkel is waar geen blad aan ontkomt. Lezers willen een kritisch blad dus kopen dat. Kritiek wordt door adverteerders niet gewaardeerd en stoppen met adverteren. Lezers krijgen hierna een minder kritisch blad dus kopen dat minder. Hierdoor nog minder adverteerders. Neergaande spiraal. Blad stopt ermee. Nieuw kritisch blad wordt opgericht. Lezers willen een kritisch blad dus kopen dat. Kritiek wordt door adverteerders niet gewaardeerd en stoppen met adverteren. Lezers krijgen hierna een minder kritisch blad dus kopen dat minder. Hierdoor nog minder adverteerders. Neergaande spiraal. Blad stopt ermee. Nieuw kritisch blad wordt opgericht. Lezers willen een kritisch blad dus kopen dat. Kritiek wordt door adverteerders niet gewaardeerd en stoppen met adverteren. Lezers krijgen hierna een minder kritisch blad dus kopen dat minder. Hierdoor nog minder adverteerders. Neergaande spiraal. Blad stopt ermee. Nieuw kritisch blad wordt opgericht. Lezers willen een kritisch blad dus kopen dat. Kritiek wordt door adverteerders niet gewaardeerd en stoppen met adverteren. Lezers krijgen hierna een minder kritisch blad dus kopen dat minder. Hierdoor nog minder adverteerders. Neergaande spiraal. Blad stopt ermee. Nieuw kritisch blad wordt opgericht. Lezers willen een kritisch blad dus kopen dat. Kritiek wordt door adverteerders niet gewaardeerd en stoppen met adverteren. Lezers krijgen hierna een minder kritisch blad dus kopen dat minder. Hierdoor nog minder adverteerders. Neergaande spiraal. Blad stopt ermee. . . . enz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts