Jump to content

The Concert for Bangla Desh dvd

luxmanL81
 Share

Recommended Posts

de limited de luxe versie heeft o.a

Naast alle content van de gewone versie bevat deze deluxe, limited edition (oplage van 500 stuks voor Nederland) een schitterend 64 pagina boekwerk, 10 kaarten, een reproductie van de originele concertposter en de handgeschreven tekst van het nummer "Bangladesh".

Hoi Luxman,

In het originele boek zijn ook niet alle foto's full page. Vind het wel vreemd dat dat boek alleen bij de limited edition zit, bij het originele album zat het er standaard bij. Zoiets heet marketing geloof ik ... :rolleyes: Het is idd een schitterend boek.

;)

Gisteren nog even bij FNAC binnengelopen, staat nu te spelen ;) op mijn vrouw haar Sony DVD player en een cadeautje van mij aan haar: twee 50 liter kasten met 1x 20cm Seas en 1x inverted dome tweeter (van die roze plastieken ;) ) in akoestische lens (van kurkplaat :) ) per kant (en ontkoppelde baffle en mechanische triode ;) en, en,...

Ik ga nu een beetje voort kijken want dat staat daar in de living maar te spelen...

beste wensen iedereen

RastaPhil

Hoi Luxman,

In het originele boek zijn ook niet alle foto's full page. Vind het wel vreemd dat dat boek alleen bij de limited edition zit, bij het originele album zat het er standaard bij. Zoiets heet marketing geloof ik ...

Gisteren nog even bij FNAC binnengelopen, staat nu te spelen ;)  op mijn vrouw haar Sony DVD player en een cadeautje van mij aan haar: twee 50 liter kasten met 1x 20cm Seas en 1x inverted dome tweeter (van die roze plastieken ;) ) in akoestische lens (van kurkplaat :) ) per kant (en ontkoppelde baffle en mechanische triode ;) en, en,...

Zow h

• 3 weeks later...