JeroenKV Posted 26 februari 2007 Author Report Share Posted 26 februari 2007 Een beetje reclame maken moet kunnen! Meetgegevens zien er goed uit, beter dan b.v. de Totem Arro: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?act...ach=39642;image Ik heb echter begrepen dat veel mensen oplopend hoog, terughoudend mid en iets sterkere bas het mooist vinden? Hoezo is het eigenlijk een eng wereldje het audio gebeuren? Het concept bij die Audiofabriek snap ik niet helemaal. Erg veel wisselingen en vaak staan spullen niet aangesloten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 26 februari 2007 Report Share Posted 26 februari 2007 Dat van dat enge wereldje snap ik niet zo goed, hoe bedoel je ? Hoe een kar moet verlopen ?, avalon laat het vanaf de bas lichtjes aflopen , sommige wilsons ook , ik probeer hem zo recht mogelijk te krijgen "neutraal"., want de versterkerfabr , doet er ook alles aan om hem zo naauwkeurig mogelijk te krijgen, en dan praat je over 0,1 db Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeroenKV Posted 26 februari 2007 Author Report Share Posted 26 februari 2007 Je had het over een moeilijke markt en in andere onderwerpen las ik ook over de macht van bestaande merken. Vandaag mijn vraag over een eng / gesloten wereldje. De vraag is dus of neutraal wel verkoopt als die grote merken al equalizen..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 26 februari 2007 Report Share Posted 26 februari 2007 NOu dat zie we wel , maar je kan nooit iedereen plezieren,en om er tussen te komen (bestaande merken is vrij moeilijk) , maar het is een liefhebberij, dus ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeroenKV Posted 26 februari 2007 Author Report Share Posted 26 februari 2007 Succes!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 26 februari 2007 Report Share Posted 26 februari 2007 Ja dank je wel , maar even een vraagje wat vind je van de producten,vorm ,prijs etc niet mooi ,te duur? (prijs is incl. winkelmarge) groetjes henk- jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeroenKV Posted 26 februari 2007 Author Report Share Posted 26 februari 2007 De afwerking ziet er goed uit, maar de vorm is natuurlijk vrij extreem (wel leuk!). Ik weet niet of die makkelijk verkoopt. Het zou best zomaar kunnen dat het onderscheidende aanslaat, maar het blijft een gok. De prijs is daarbij best hoog, dus de geluidsbeleving moet echt de doorslag geven. Daarom vind ik het wel een beperking dat ze lastig te luisteren zijn. Ze bij jou beluisteren is leuk, maar thuis luisteren is de enige manier om te bepalen of de speakers "het" zijn. Doe je aan huisbezoeken? (Zie ik niet op de site). Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 26 februari 2007 Report Share Posted 26 februari 2007 Ik heb momenteel geen auto, ik werk in amsterdam en kan het met de trein af, zo gauw ik weer een auto heb , zou ik dat kunnen gaan doen ! maar ik doe het rustig aan , als er zich een geschikte dealer aanmeldt gaan ze daarheen ! ik hoef er niet van te leven , de gebruikte onderdelen , en de in ned gemaakte kast zijn nu eenmaal duur , en je hebt de marge voor de detailhandel natuurlijk, groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeroenKV Posted 26 februari 2007 Author Report Share Posted 26 februari 2007 Als je de kasten zelf maakt is dat natuurlijk al een stuk goedkoper (of een "mannetje" kent). Er van leven is inderdaad best moeilijk als je nog geen gerenomeerd merk bent (wat niet is kan komen ). Dan kun je door volumes de onderdelen ook in grotere hoeveelheden inkopen. Hoeveel is de gemiddelde winkelmarge eigenlijk? Iets van 30%? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts