Edwin Snoek Posted 27 december 2005 Report Share Posted 27 december 2005 En vooral als je de mensen helemaal geconcentreerd in de stoel naar de televisie ziet kijken. En dan druk je op het "uit" knopje en dan zie je die flits in de beeldbuis als de televisie uitgaat. En dan die verdwaasde hoofden van de mensen. Dan zie je ze weer drukken op de afstandsbediening en gaat de televisie weer aan. En dan druk je vervolgens weer op het "uit" knopje. En dan heb je het voor elkaar, want dan beginnen ze echt stomend door de huiskamer te lopen, en wordt het echt tijd om te vertrekken. Daarom zeg ik, je moet de zon niet te gauw de schuld geven. Groeten Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 27 december 2005 Report Share Posted 27 december 2005 Misschien is er wel een kleine snotneus die de hele dag met een afstandsbediening stiekem voor de ramen aan het zappen is. Het is mij te makkelijk om de zon de schuld te geven. Groeten Edwin je kan bij mij niet bij het raam komen Dat had je vroeger niet tegen mij moeten zeggen. Desnoods ging ik met m'n afstandsbediening via de regenpijp omhoog. Ik was me er vroeger Link to comment Share on other sites More sharing options...
piet van soest Posted 27 december 2005 Author Report Share Posted 27 december 2005 Misschien is er wel een kleine snotneus die de hele dag met een afstandsbediening stiekem voor de ramen aan het zappen is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 27 december 2005 Report Share Posted 27 december 2005 'T was weer eens wat anders dan lantaarnpaaltje uittrappen of stront in een enveloppe en die voor een deur aansteken (en dan aanbellen) of met een doorn deurtjebellen of ... Ja die waren ook erg leuk, Ome Henk. Of fietsen aan elkaar knopen met een touwtje en dan aanbellen. En dan verstoppen in de bosjes tot de bewoner de deur opendeed en vervolgens al z'n fietsen voor z'n ogen op de grond zag vallen. En als toetje lachte je hem dan heel hard uit vanuit de bosjes, en dan kwam hij achter je aan gerend. Dan begon de pret pas echt. Groeten Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 27 december 2005 Report Share Posted 27 december 2005 Misschien is er wel een kleine snotneus die de hele dag met een afstandsbediening stiekem voor de ramen aan het zappen is. Het is mij te makkelijk om de zon de schuld te geven. Groeten Edwin je kan bij mij niet bij het raam komen Dat had je vroeger niet tegen mij moeten zeggen. Desnoods ging ik met m'n afstandsbediening via de regenpijp omhoog. Ik was me er vroeger Link to comment Share on other sites More sharing options...
piet van soest Posted 27 december 2005 Author Report Share Posted 27 december 2005 Misschien is er wel een kleine snotneus die de hele dag met een afstandsbediening stiekem voor de ramen aan het zappen is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts