Jump to content

wat zou ik willen kopen op audio gebied

berend
 Share

Recommended Posts

Als het grote schip met geld weer langs komt:

nux_walnut_3-4.jpg

(Diapason Nux: zou een mogelijke kandidaat zijn om aan een luistertest te onderwerpen)

KS1030.jpg

(Kimber KS1030: 'k heb er al eentje aan m'n phono trap hangen, maar zou er nog wel eentje aan m'n CD speler willen hebben)

en als slagroom op het toetje: speakerbekabeling met dezelfde eigenschappen als de KS1030 interlink

De Stibbert is een beauty om te zien en krijgt hele goede recensies. Ik wil hem zeker nog een keer beluisteren.

zou je dat wel doen straks moet je de opera ook nog inruilen :D

Ha die Berend,

Ik ga de Opera echt niet inruilen! Het is een superspeler voor z'n prijs. De Stibbert zal wellicht nog beter kunnen klinken, maar hij is ook een flink stuk duurder. Ik ben alleen super nieuwsgierig.

Daarnaast moet m'n draaitafel toch wel superieur blijven :P

En als ik toch geld moet uitgeven, koop ik liever een paar betere speakers of nog een mooie KS1030.

Of een set leuk, bijzonder of wat dan ook is hangt voor mij samen met de prestaties van die set. Er zijn zeer mooie combinaties denkbaar van een paar duizend euro.

En als ik mezelf dan mag quoten Ome Henk .... Dus slaap maar zacht verder he :D

Of een set leuk, bijzonder of wat dan ook is hangt voor mij samen met de prestaties van die set. Er zijn zeer mooie combinaties denkbaar van een paar duizend euro

Zit wat in... en inderdaad ook slaapverwekkende sets met 'n prijskaartje van 5 cijfers :wacko::rolleyes:

Ik heb ook goede herinneringen aan een Rega set.

(al was dat wel de recente Rega serie, en met Totem speakers)

un_absolute.jpg

Unison Research: The absolute

z_hm112-5-kl.jpg

Zingali: Home monitor

annalog-1.jpg

Nottingham: Anna log

graaf_70_front_kl.jpg

Graaf: GM70 phonotrap

Ga vervolgens hier naar luisteren en geniet van MUZIEK  :wub:    :wub:

Volgens MIJ heb je gelijk :) . Zingali's met buizen zijn echt niet te versmaden.... :D:D:D

Mijn HiFi-systeem

Ik heb aparte sets voor stereo en Home Theatre.

Voor stereo ben ik bijzonder veeleisend. Mijn keuze is daarop gevallen voor het merk Rega in combinatie met speakers van het merk Tannoy. Tesamen produceert deze set een mooi stuk muziek, en vooral weinig techniek. Het geluid is schoon, open, dynamisch maar nog belangrijker er zit een stuk rust in de weergave die nooit verveelt en ook nooit zal vervelen. Luister naar deze set een weekend en je wilt nooit meer wat anders.

jij durft

Hier heb ik een hele middag naar mogen luisteren en was zeer onder de indruk: extreem strak laag en een heel open geluidsbeeld zonder enige scherpte en geweldig dynamisch... Kortom op dit moment voor mij de ultieme luidspreker:

excalfoto1.jpg