Jump to content

wat zou ik willen kopen op audio gebied

berend
 Share

Recommended Posts

Guest Hubertinus

@Kraus,

Ik ben niet toe aan een nieuwe. Ik heb er al 21 jaar geen meer. Toen de cd kwam heb ik nog 2 jaar gewacht en toen alles weggedaan. Nu "jeukt" het al weer een aantal jaren, maar de knoop is nog nooit doorgehakt. 1 keer bijna, maar dat is een verhaal apart.

Hubertinus

Voor mij is het gehele jaar door luisterseizoen.

Voor mij (helaas) niet.. Wanneer de buiten temperaturen overdag zomerse waarden aangeven (>25), zijn de muziek luistermomenten bij mij vrij schaars.

Zoals op dagen als vandaag dus... niet omdat ik dan liever van de zon/warmte wil "genieten", maar omdat 't me dan binnen al gauw te warm wordt.

(20 graden is voor mij meer dan voldoende) B)

Goed, back ONtopic.

'Wat ik wel zou ik willen kopen op audio gebied'

Als geld geen rol zou spelen:

Een mooi Naim Fraim rack :rolleyes:

naim_fraim.jpg

En bijvoorbeeld een Naim CDX2: :rolleyes:

naim_cdx2.jpg

Mvg,

Alco

Quote: hij is erg dik en stug niet geschikt voor mij en hij komt bij eurogram [importeur]weg er daar werkt iemand dat is bepaalt geen vriend van mij dus zal ik daar nooit wat kopen

Het gaat toch om het product! Niet om de persoon die evt. bij een importeur werkt......

Het eerste apparaat wat ik ken waarvan ik de voeding mooier vind dat het apparaat wat het moet voeden... die Naim ziet er toch niet echt aantrekkelijk uit

Smaken verschillen en 't is ook net wat je gewend bent...

Ik vind de CDX2 prachtig om te zien, en zeker t.o.v. m'n oude CDX... :o

naim_cdx.jpg

In 't begin moest ik even wennen aan de nieuwe looks,

maar vind de nieuwe, zwarte look toch een stuk eleganter, mooier dan de

oude 'olive-green' uitvoeingen die een wat militairistische uitstraling hadden.

Ik was gisteren bij Sense of Music om de koop van de Jasmine LP2.0 Phono Pre af te ronden (zie ander topic). Bij binnenkomst speelde de Jasmine EL34 buizenbak, ook wel de piano genoemd. Wat een heerlijk, rustig geluid (net als de pre). En ook hier weer geen brom of ruis of wat dan ook. Die staat nu bovenaan mijn verlanglijstje om uit te proberen.

el34_3.jpg

el34_1.jpg

el34_2.jpg

Ik was gisteren bij Sense of Music om de koop van de Jasmine LP2.0 Phono Pre af te ronden (zie ander topic). Bij binnenkomst speelde de Jasmine EL34 buizenbak, ook wel de piano genoemd. Wat een heerlijk, rustig geluid (net als de pre). En ook hier weer geen brom of ruis of wat dan ook. Die staat nu bovenaan mijn verlanglijstje om uit te proberen.

el34_3.jpg

el34_1.jpg

el34_2.jpg

Ben je de TA-2020 zat?

Ik was gisteren bij Sense of Music om de koop van de Jasmine LP2.0 Phono Pre af te ronden (zie ander topic). Bij binnenkomst speelde de Jasmine EL34 buizenbak, ook wel de piano genoemd. Wat een heerlijk, rustig geluid (net als de pre). En ook hier weer geen brom of ruis of wat dan ook.  Die staat nu bovenaan mijn verlanglijstje om uit te proberen.

el34_3.jpg

el34_1.jpg

el34_2.jpg

Ben je de TA-2020 zat?

Scherp opgemerkt, Ravon! Nee hoor, die ben ik zeker niet zat. Ik schrijf ook dat ik de Jasmine wel zo willen uitproberen. Dan kan ik hem mooi vergelijken met de TA-2020.

Zelfs

Scherp opgemerkt, Ravon! Nee hoor, die ben ik zeker niet zat. Ik schrijf ook dat ik de Jasmine wel zo willen uitproberen. Dan kan ik hem mooi vergelijken met de TA-2020.

Zelfs

Zelfs

Ik zie net op de site van profusionplc dat er nog wel TA-2020 evaluation boarsds zijn, hoor.

Klik maar eens door: Products, Digital IC, Class T-Amplifier, TA-2020, Related parts and parts bought in addition to this item. En jaa hoor, daar staat je evaluation board! :D

Ik zie net op de site van profusionplc dat er nog wel TA-2020 evaluation boarsds zijn, hoor.

Klik maar eens door: Products, Digital IC, Class T-Amplifier, TA-2020, Related parts and parts bought in addition to this item. En jaa hoor, daar staat je evaluation board! :D

Ja, ik zie het. Kost ook niks h

Ik heb dit topic lang ontlopen,  <_< Meest frusterende topic, en hij blijft maar staan. Dus vooruit dan maar, even door de zure appel doorbijten.

Wat ik zou willen kopen.

au23177.jpg

of ook hoog op het lijstje

i30_front.jpg

of... doe eens gek

Img_ma690011.jpg

Een van z