Jump to content

AHP zekeringen

piet van soest
 Share

Recommended Posts

zeker is super product, ik heb mijn automatische zekereingen vervangen door een ahp klankmodule en nog geen seconde spijt van is de goedkoopste opwaardering van mijn set tot nu toe.

geluid is veel helderder geworden alsof er een sluier van de speakers gehaald wordt

gewoon doen die 90 euro is het zeker waard

audiofiele stroom komt uit een accu, onthou het nou. zet je kelder vol accu's en een transformatorhuisje in de tuin om de boel 's nachts op te laden.

groet

Zo'n transformatorhuisje lijkt mij nou allesbehalve audiofiel. De stroom die de accu's oplaadt moet dan nog steeds audiofiel zijn anders schiet het niet op. Kun je toch beter een windmolen en zonnepanelen nemen met zilveren bedrading van een audiofiel merk?

Maar ik dacht misschien hebben sommigen het al eens uitgezocht van die energiemaatschappijen? Als je het niet zelf probeert dan weet je het niet, toch?

:D

Oei, je hebt weer wat opgerakeld!

Met de zoekfunctie had je hear een hoop ellende kunnen besparen: http://www.hear.nl/forums/index.php?showto...=ahp+zekeringen

:( ok, hier heb ik ook wel wat aan, maar er staan zo veel verschillende meningen in. ik heb al een aparte groep,zou de versterker niet een grote invloed hebben.ik heb onlangs een powerfilter van ,van medevoort er tussen gehad,en merkte geen verschil B)