robx Posted 31 december 2005 Report Share Posted 31 december 2005 wie kent deze 'producent', heeft ervaring met zijn producten? zie: http://www.geocities.com/mijnster62/hifitweaks.html groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 31 december 2005 Report Share Posted 31 december 2005 Toevallig wordt daar vandaag in >> deze topic << wat meer over geschreven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 31 december 2005 Author Report Share Posted 31 december 2005 dank, die had ik nog niet gezien. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbert Posted 31 december 2005 Report Share Posted 31 december 2005 Cardas En nu Jopie.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 31 december 2005 Report Share Posted 31 december 2005 Cardas En nu Jopie.... Alweer??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 31 december 2005 Report Share Posted 31 december 2005 Beste, Ik weet wel dat Kimber (en massieve aders in het algemeen) bekend staan om strak laag met druk! Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 1 januari 2006 Report Share Posted 1 januari 2006 Beste, Ik weet wel dat Kimber (en massieve aders in het algemeen) bekend staan om strak laag met druk! Groeten, Bas De goedkopere Kimbers hebben geen massieve aders. Wel zijn de aders voorzien van relatief dikke strands. In mijn oren klinken massieve aders krachtiger dan stranded. Meer dynamisch zeg maar. "Druk in het laag" is juist het versterken en tegelijk versmeren van de lagere regionen. Hierdoor onstaat een wolliger laag. Althans... zo beleef ik het. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 1 januari 2006 Report Share Posted 1 januari 2006 Onder strak laag met druk versta ik snelle en hevige drukverschillen. Wellicht bedoel jij dat het druk in het laag is Hans Jij maakt er wat anders van Daar heb je het weer... Mensen interpreteren "kreten" anders. Zoals jij het bedoeld hebben Kimbers inderdaad druk in het laag. MIT heeft de druk in het laag zoals ik bedoel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 1 januari 2006 Report Share Posted 1 januari 2006 Cardas En nu Jopie.... is mooi, net zoals de m1000i van monster, 350 euro voor 1 meter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 1 januari 2006 Report Share Posted 1 januari 2006 Maar heeft er nog iemand ervaring met de John van Gent interlinks? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 1 januari 2006 Author Report Share Posted 1 januari 2006 binnenkort kan ik er mijn mening over geven voor wat het waard is, ik krijg er Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 1 januari 2006 Report Share Posted 1 januari 2006 binnenkort kan ik er mijn mening over geven voor wat het waard is, ik krijg er Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 2 januari 2006 Report Share Posted 2 januari 2006 binnenkort kan ik er mijn mening over geven voor wat het waard is, ik krijg er Link to comment Share on other sites More sharing options...
henk93 Posted 2 januari 2006 Report Share Posted 2 januari 2006 Ik heb de interlink en de luidspreker kabels van John van Gent. Zijn voor dat geld absoluut topklasse. Groet Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 2 januari 2006 Author Report Share Posted 2 januari 2006 oh ja en binnenkort ook een Van Medevoort voedingskabel te logeren. in plaats van Neerlands blauw Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 2 januari 2006 Report Share Posted 2 januari 2006 de kabel van gent zit zilver in? Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 2 januari 2006 Report Share Posted 2 januari 2006 Ik heb de interlink en de luidspreker kabels van John van Gent.Zijn voor dat geld absoluut topklasse. Groet Henk probeer maar eens een monster 1400mkII Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 2 januari 2006 Report Share Posted 2 januari 2006 de kabel van gent zit zilver in? Eerst luisteren, en dan oordelen!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 2 januari 2006 Author Report Share Posted 2 januari 2006 ja Joopus, zilver. en goud een beetje. Net als Neerlands blauwe merk. en ik zal je nog even doen gruwelen: zoals ik eerder schreef deed mijn gemodificeerde SA11-S1 het beroerd met een Siltech SPX20 en een VandenHul The First Ultimate, maar er zit nou een dropveter netsnoer op en een ZILVER coax interlink (heel oud beestje, 1987 bij Eringa gekocht), en die interlink brengt het geheel een heel eind de goede kant op. Een eenvoudige koperen gaf een plat beeld (dus geen diepte), de Van den Hul 1st Ultimate toch nog de verkeerde klankkleur en een wat wollig geluid, maar die zilveren brengt me bijna wat ik wil. erg natuurlijk, niet scherp wel fris, diep. volgende stap is de John van Gent interlink en een Van medevoort netkabel. raar he terwijl de Siltech en de VdHul bij mijn SACD1000 heel fijn waren. ik geloof niet zo in goed en slecht, wel in goed combineren of niet. trouwens: die Monster wil ik ook best eens proberen! groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 2 januari 2006 Report Share Posted 2 januari 2006 De John van Gent zal je zeker niet tegenvallen. Veel plezier ermee. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 2 januari 2006 Report Share Posted 2 januari 2006 de kabel van gent zit zilver in? Eerst luisteren, en dan oordelen!!! heb ik vaak zat gedaan , en jij bent geen muzikant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 2 januari 2006 Report Share Posted 2 januari 2006 ja Joopus, zilver. en goud een beetje. Net als Neerlands blauwe merk. en ik zal je nog even doen gruwelen: zoals ik eerder schreef deed mijn gemodificeerde SA11-S1 het beroerd met een Siltech SPX20 en een VandenHul The First Ultimate, maar er zit nou een dropveter netsnoer op en een ZILVER coax interlink (heel oud beestje, 1987 bij Eringa gekocht), en die interlink brengt het geheel een heel eind de goede kant op. Een eenvoudige koperen gaf een plat beeld (dus geen diepte), de Van den Hul 1st Ultimate toch nog de verkeerde klankkleur en een wat wollig geluid, maar die zilveren brengt me bijna wat ik wil. erg natuurlijk, niet scherp wel fris, diep. volgende stap is de John van Gent interlink en een Van medevoort netkabel. raar he terwijl de Siltech en de VdHul bij mijn SACD1000 heel fijn waren. ik geloof niet zo in goed en slecht, wel in goed combineren of niet. trouwens: die Monster wil ik ook best eens proberen! groet met de monster zul je verbaasd staan, kijk maar eens bij de beoordeling op hifi choice. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 2 januari 2006 Report Share Posted 2 januari 2006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 3 januari 2006 Report Share Posted 3 januari 2006 de kabel van gent zit zilver in? Eerst luisteren, en dan oordelen!!! heb ik vaak zat gedaan , en jij bent geen muzikant. Dus alleen een muzikant kan goed luisteren? Wel een beetje kort door de bocht Joopus. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 3 januari 2006 Report Share Posted 3 januari 2006 ja Joopus, zilver. en goud een beetje. Net als Neerlands blauwe merk. en ik zal je nog even doen gruwelen: zoals ik eerder schreef deed mijn gemodificeerde SA11-S1 het beroerd met een Siltech SPX20 en een VandenHul The First Ultimate, maar er zit nou een dropveter netsnoer op en een ZILVER coax interlink (heel oud beestje, 1987 bij Eringa gekocht), en die interlink brengt het geheel een heel eind de goede kant op. Een eenvoudige koperen gaf een plat beeld (dus geen diepte), de Van den Hul 1st Ultimate toch nog de verkeerde klankkleur en een wat wollig geluid, maar die zilveren brengt me bijna wat ik wil. erg natuurlijk, niet scherp wel fris, diep. volgende stap is de John van Gent interlink en een Van medevoort netkabel. raar he terwijl de Siltech en de VdHul bij mijn SACD1000 heel fijn waren. ik geloof niet zo in goed en slecht, wel in goed combineren of niet. trouwens: die Monster wil ik ook best eens proberen! groet met de monster zul je verbaasd staan, kijk maar eens bij de beoordeling op hifi choice. Dus jij koopt een kabel a.d.h van een beoordeling in een HiFi blad? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts