Jump to content

wie is bekend met ...

robx
 Share

Recommended Posts

Ik heb de interlink en de luidspreker kabels van John van Gent.

Zijn voor dat geld absoluut topklasse.

Groet Henk B)

probeer maar eens een monster 1400mkII :D

Ja, monsterlijke kabel. :lol:B)

Monster; Dull geluid :(

Dan is Cardas toch vele klassen beter. Monster wordt internationaal overal afbebrand. Het Bose onder de kabels :o

zoek jij maar verder. ;)

j dj interlink zo slecht. ;););):D

Wordt het niet weer eens weer tijd voor andere interlink? Numero zoveel :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Valt het kwartje niet? (is ook niet verwonderlijk na de introductie van de euro :P ). Je hebt nu kabel nr 25 in gebruik. Een "zilveren jubileum" kabel dus. Ook al is die Monster van koper, is het voor jou toch een "zilveren" kabel

(moeilijk h

Valt het kwartje niet? (is ook niet verwonderlijk na de introductie van de euro :P ). Je hebt nu kabel nr 25 in gebruik. Een "zilveren jubileum" kabel dus. Ook al is die Monster van koper, is het voor jou toch een "zilveren" kabel

(moeilijk h

ik heb de JohnvanGent interlink versie 3 geprobeerd. Vrijdag aangesloten, meteen zeer aangenaam. ik hoor de kabel wel vooruitgaan nog in de zin dat een muzikaler geluid ontstaat.

Ik ga het niet met allerlei audiofiele blabla beschrijven. Ik kan wel zeggen: met de CD speler op een standaard netkabel geeft deze interlink al het resultaat dat ik zoek. druk in het laag, het hele beeld opgebouwd op een laagfundament, tastbare geluiden, fris hoog, stemmen en instrumenten natuurlijk en vol, goed onderscheid tussen stem vooraan en weerklank in de ruimte. Heel wat anders dan mijn Van den Hul the First Ultimate.

prachtig. eindelijk denk ik weer: zo ben ik er blij mee, zo mag het blijven. ik heb de test omgezet in kopen inmiddels. en ga er meer van proberen, als eerstvolgende interlink tussen voor- en eindversterker.

groet

Ik heb al een versie 2 in gebruik die mij heel goed bevalt. De versie 3 staat in bestelling, en zal maandag wel afgeleverd worden. Tevens heb ik een bestelling geplaatst voor een set luidsprekerkabels.

De versie 3 geeft je tijd om te luisteren. Alles is te plaatsen, met een hele mooie stage (lekker breed) en diepte. En wat me opvalt is de ongelooflijke rust in de muziek.

Frank. :rolleyes:

De versie 3 interlink is nu aan het inspelen. Zo koud uit de verpakking al ongelooflijk mooi.

Een mooie brede stage en een schitterende diepte. En heel veel tijd om naar de muziek te luisteren. M.a.w. heel veel zwart in de muziek.

Ik heb inmiddels de LS-kabels ook besteld. Zijn eind v/d week of begin volgende week hier.

Ben daar ook zeer benieuwd naar.

Word vervolgd.

Frank. :rolleyes:

ja de mijne zijn nu vanaf vrijdag in gebruik, iedere dag nog wat mooier.

ik ben er zeer content mee. ik voorzag een moeizame tocht naar een interlink die me zou bevallen, maar hiermee is het zoeken wel klaar. ik heb nog niet eerder zulke fijne muziek geluisterd, met zoveel klankkleuren en dimensies.

ik wist dat kabels verschil maken, zoveel was me tot voor kort niet bekend.

ik heb er inmiddels ook eentje in bestelling voor op de tuner.

dan gaan eerst CD speler en voorversterker onder het mes, dan zie ik wel weer.

groet