luxmanL81 Posted 1 januari 2006 Report Share Posted 1 januari 2006 alle muziekliefhebbers hear een giga fijn en luitergenot rijk 2006 vanaf hear Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 1 januari 2006 Report Share Posted 1 januari 2006 Vanuit het Oosten van het land een gezond en bijzonder muzikaal 2006 toegewenst. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 1 januari 2006 Report Share Posted 1 januari 2006 Het allerbeste jongens, ik hoop dat de Champagne heeft gesmaakt. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
piet van soest Posted 1 januari 2006 Report Share Posted 1 januari 2006 de beste wensen en veel luister plezier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlo Posted 1 januari 2006 Report Share Posted 1 januari 2006 Ook een luisterrijk 2006 toegwenst aan ieder!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 1 januari 2006 Report Share Posted 1 januari 2006 Voor iedereen op dit forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 1 januari 2006 Report Share Posted 1 januari 2006 Ik wens een ieder het beste...niet dat ik daar nu speciaal deze tijd voor nodig heb..maar ik blijf in de traditie....gewoon maar gezond blijven denk ik dan maar --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 1 januari 2006 Report Share Posted 1 januari 2006 Mijn voornemen hear is, om de meetbende voortaan in hun eigen oneindelijke wijsheid te laten berusten. Zow, je bent nogal wat van plan (Lees je zin nog eens Hans) Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 1 januari 2006 Report Share Posted 1 januari 2006 Mijn voornemen hear is, om de meetbende voortaan in hun eigen oneindelijke wijsheid te laten berusten. Zow, je bent nogal wat van plan (Lees je zin nog eens Hans) Je bgrijpt wat ik bedoel... denk ik... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 1 januari 2006 Report Share Posted 1 januari 2006 Mijn voornemen hear is, om de meetbende voortaan in hun eigen oneindelijke wijsheid te laten berusten. Zow, je bent nogal wat van plan (Lees je zin nog eens Hans) Je bgrijpt wat ik bedoel... denk ik... Niet echt Bedoel je eigenlijk dat jij berust in het feit dat de "meetbende" over oneindige wijsheid beschikt? Mooi voornemen Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 1 januari 2006 Report Share Posted 1 januari 2006 Beste wensen aan allen, met veel luister- en forumplezier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 1 januari 2006 Report Share Posted 1 januari 2006 Uit het Groene Hart van Nederland: allemaal de beste wensen en veel voorspoed gewenst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 1 januari 2006 Report Share Posted 1 januari 2006 Mijn voornemen hear is, om de meetbende voortaan in hun eigen oneindelijke wijsheid te laten berusten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 1 januari 2006 Report Share Posted 1 januari 2006 "God weet alles, maar de meetbende weet het beter" zeg maar.... Klinkt nogal negatief Hans. Wie of wat bedoel je nou precies? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 1 januari 2006 Report Share Posted 1 januari 2006 "God weet alles, maar de meetbende weet het beter" zeg maar.... Klinkt nogal negatief Hans. Wie of wat bedoel je nou precies? Je bent kennelijk van een andere wereld.... In elk geval niet van de Hear wereld... Ik heb het al maanden positief bedoeld. De meetbende maakt er echter altijd iets negatiefs van... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 1 januari 2006 Report Share Posted 1 januari 2006 Vanuit het midden van nederland ook de beste wensen voor 2006. Dat het maar weer een kijk- en luisterrijk jaar mag worden!!! Met vriendelijke groet, Lestat. P.S.: Wegens een foutje van mijn internetprovider zal ik de komende maand niet thuis online kunnen, maar daarna ben ik weer vaak van de partij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 1 januari 2006 Report Share Posted 1 januari 2006 "God weet alles, maar de meetbende weet het beter" zeg maar.... Klinkt nogal negatief Hans. Wie of wat bedoel je nou precies? Je bent kennelijk van een andere wereld.... In elk geval niet van de Hear wereld... Ik heb het al maanden positief bedoeld. De meetbende maakt er echter altijd iets negatiefs van... Lamaar.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 1 januari 2006 Report Share Posted 1 januari 2006 "God weet alles, maar de meetbende weet het beter" zeg maar.... Klinkt nogal negatief Hans. Wie of wat bedoel je nou precies? Je bent kennelijk van een andere wereld.... In elk geval niet van de Hear wereld... Ik heb het al maanden positief bedoeld. De meetbende maakt er echter altijd iets negatiefs van... Lamaar.. Beste, Meten in dienst van onze oren of andersom. Ik kies voor het eerste. Verder iedereen de allerbeste wensen voor 2006. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 1 januari 2006 Report Share Posted 1 januari 2006 Beste wensen aan eenieder hear. Moge het een leerzaam jaar worden. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 1 januari 2006 Report Share Posted 1 januari 2006 Een fijn luisterjaar toegewenst allemaal Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Ark Posted 2 januari 2006 Report Share Posted 2 januari 2006 Iedereen Hear op dit forum een gezond en genotvol 2006 toegewenst! Moge niet alleen de goede opnamen plezier geven, maar ook de 'minder ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts