Leon S. Posted 4 januari 2006 Report Share Posted 4 januari 2006 De titel van dit topic is verkeerd: het moet Philips CD320 cd-speler zijn. Beste allemaal, Ik heb een probleem, ik zoek een onderdeel voor mijn defecte Philips cd-speler, de CD320 en ik kan nergens dit onderdeel meer verkrijgen. Niet bij Philips zelf, niet bij online onderdelenwinkels, nergens!!! Omdat ik het zonde vind om de cd-speler weg te doen (het maakt deel uit van een midi-set) vraag ik langs deze weg of iemand nog zo'n speler heeft staan. Het onderdeel dat ik nodig heb is het snaarwiel wat ervoor zorgt dat de lade open en dicht gaat. Ik hoop dat er nog mensen zijn zo'n speler hebben staan. Het schijnt trouwens dat Marantz ook een tijdje dit onderdeel in z'n spelers heeft gebruikt. Het artikelnummer is: 482252881329 Ik heb een foto op mijn computer van dit onderdeel, deze kan ik sturen. Alvast bedankt, Leon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Posted 5 januari 2006 Report Share Posted 5 januari 2006 Hallo Leon, Op marktplaats staat een CD340 te koop, ik weet niet of het dezelfde vormgeving heeft als jouw CD320: http://koopjes.marktplaats.nl/audio_tv_en_...jSvj8CfE9t&df=1 Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts