rli Posted 5 januari 2006 Report Share Posted 5 januari 2006 hallo, Ik kan van een kennis een sony tc-k950es kopen voor weinig. Dit is het topdeck uit 90-91. Direct drive, 3 koppen en ziet er goed uit. Is dit een goed deck van sony? Graag jullie reacties! Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
D van der Deijl Posted 5 januari 2006 Report Share Posted 5 januari 2006 rli said: hallo, Ik kan van een kennis een sony tc-k950es kopen voor weinig. Dit is het topdeck uit 90-91. Direct drive, 3 koppen en ziet er goed uit. Is dit een goed deck van sony? Graag jullie reacties! Robin JAAA en zeer goed deck zelfs doet niet onder voor de veel duurdere nakamichi deck.s Zelf heb ik de 970 doet het nog uitstekend al gebruik ik hem zelden Mechanisch onverwoestbaar, goede opbouw, weinig ellende in de signaal weg, goede printen, goede voeding, stevige kast, goede componenten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 5 januari 2006 Report Share Posted 5 januari 2006 Hallo Don die 970 was toch niet direct drive maar dual capstan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 6 januari 2006 Report Share Posted 6 januari 2006 Ik had ook een "dikke Sony" driekoppen deck uit de ES reeks (typenr. vergeten); gekocht in de solden voor 800 gld ipv 1600 gld; het heeft jaren lang trouw dienst gedaan (verving mijn versleten Revox A77). Heeft gespeeld van 1988 tot 1995, dag en nacht werkend; zowel voor eigen "masters", vinyl copies, en copies van vinyl copies trekken voor vrienden... dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 6 januari 2006 Report Share Posted 6 januari 2006 Pjotr said: Hallo Don die 970 was toch niet direct drive maar dual capstan? Direct drive en Dual capstain sluiten elkaar toch niet uit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 6 januari 2006 Report Share Posted 6 januari 2006 Joboton said: Pjotr said: Hallo Don die 970 was toch niet direct drive maar dual capstan? Direct drive en Dual capstain sluiten elkaar toch niet uit? Nee, maar de exemplaren uit die serie die ik gezien heb bevatten twee capstans die beide via een plat rubbersnaartje om de vliegwielen aangedreven werden met een aparte motor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts