Jump to content

Geen Zee Te Hoog

Guest Kraus vonBentinck
 Share

Recommended Posts

Je heb helemaal gelijk Edwin want welke Luidspreker krijgt het geluid op plafond hoogte!!!!!! :angry:

Zelfs met mijn MARTIN LOGAN,S lukt het niet en die zijn maar 1.80 meter hoog :lol:

Groet Henk.

Onze buren, toen ik nog thuis woonde lang geleden, hadden hun Wharfedale boxjes vlak tegen het plafond boven de erker gehangen. Maar zoiets lees je idd niet in recenties ...

B)

Je heb helemaal gelijk Edwin want welke Luidspreker krijgt het geluid op plafond hoogte!!!!!! :angry:

Zelfs met mijn MARTIN LOGAN,S lukt het niet en die zijn maar 1.80 meter hoog :lol:

Groet Henk.

Ga maar eens bij SOTA Jerry luisteren.... :)

Ik denk dat daar nu niet veel te beluisteren valt. Zover ik weet zit ie midden in een verhuizing :rolleyes:;)

Er moet hier toch een duidelijk onderscheid worden gemaakt.

Wat Kraus heeft gedaan is, ongeacht de inhoud, een beschrijving van een muzikale ontmoeting en geen recensie. Een recensent schrijft om den brode,wordt ervoor betaald. En hoe langer hij recenseert, hoe moeilijker het voor hem wordt om niet in herhalingen te vallen, temeer omdat het object van zijn recensie niet wezenlijk verandert.

Hij zal dan zijn toevlucht moeten nemen tot de zo verfoeide beeldspraak en dit resulteert vaak in absurditeiten. Helaas gaan die absurditeiten een eigen leven leiden in het vocabulair van zich audiofiel noemenden :(

Het verhaal van Kraus zou ik een impressie willen noemen. En als zodanig een zeer geslaagde :):):)

Dat er bij Mahler waterlanders dreigen kan ik begrijpen, maar om tegenovergestelde reden :rolleyes:

Desalniettemin: Kraus, chapeau...

Met opgewekte groet,

Ik heb helemaal geen reden tot klagen over de commentaren op mijn verhaaltje maar wat me aan het forum vaak wel heel erg verbaast is de tegenstelling tussen de al snel zure toon die in een hoop topics opduikt en het hartelijke en leuke contact wat je hebt met de forumleden als je ze "in the flesh" ook daadwerkelijk ontmoet.

Dat geldt niet voor iedereen, de aardige mensen die ik persoonlijk ken zijn op 't forum ook wel aardig.

Het zijn vooral de "anoniemen" die hear de boel proberen op te stangen. Soms wordt dat gewaardeerd soms ook niet.

Mij weerhoudt het in elk geval niet. :)

En jouw Kraus ook niet (denk ik).... :rolleyes:

:)