joopus Posted 6 januari 2006 Report Share Posted 6 januari 2006 hifi.nl heeft er een top recensent bij. zijn naam is guido de kanter, duidelijk, eerlijk, en aan niets verbonden. jammer dat ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 6 januari 2006 Report Share Posted 6 januari 2006 eens. maarrehhhh .... wat is er mis met die Dynaudio? het ding moet gered worden met een second opinion als ik het allemaal goed begrijp. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbert Posted 6 januari 2006 Report Share Posted 6 januari 2006 Eindelijk een goede recensie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 6 januari 2006 Report Share Posted 6 januari 2006 Heb ik zelf gehad, die Audience 42. Echt geweldige luidspreker! Ik heb nu Totem, maar de volgende is hoogstwaarschijnlijk weer Dynaudio. 2e mogelijkheid Totem. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 6 januari 2006 Report Share Posted 6 januari 2006 hifi.nl heeft er een top recensent bij.zijn naam is guido de kanter, duidelijk, eerlijk, en aan niets verbonden. jammer dat ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
rienberends Posted 6 januari 2006 Report Share Posted 6 januari 2006 hifi.nl heeft er een top recensent bij.zijn naam is guido de kanter, duidelijk, eerlijk, en aan niets verbonden. jammer dat ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 6 januari 2006 Author Report Share Posted 6 januari 2006 hifi.nl heeft er een top recensent bij.zijn naam is guido de kanter, duidelijk, eerlijk, en aan niets verbonden. jammer dat ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 6 januari 2006 Report Share Posted 6 januari 2006 Dynaudio???? Burmester. Dit soort merken bestaan mede dankzij "audio-recensenten". Waarom staat er niet een audiorecensent op die in die tijdschriften lekker tekeer gaat als Jan Breem dat op zijn site doet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 6 januari 2006 Report Share Posted 6 januari 2006 hifi.nl heeft er een top recensent bij.zijn naam is guido de kanter, duidelijk, eerlijk, en aan niets verbonden. jammer dat ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 6 januari 2006 Report Share Posted 6 januari 2006 Dat stuk nog eens gelezen. Met een REGA Brio versterker stuur je de Dynaudio, moeiteloos aan. 2x38 watt... Popmuziek? Sonic Youth, geen probleem. Die Dynaudio's van mij heb ik ook op een installatie van indertijd zo'n 40.000 gulden gehoord. En dat paste ook perfekt bij elkaar. Nogmaals een wel heel erg goede luidspreker voor zijn geld. En die recensent moet het ergens tegen afzetten. Niet alleen maar vage kreten. Welke heeft dan betere kaarten? Toch niet die B&W's die hij heeft... Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
rienberends Posted 6 januari 2006 Report Share Posted 6 januari 2006 Dat stuk nog eens gelezen. Met een REGA Brio versterker stuur je de Dynaudio, moeiteloos aan. 2x38 watt... Popmuziek? Sonic Youth, geen probleem. Die Dynaudio's van mij heb ik ook op een installatie van indertijd zo'n 40.000 gulden gehoord. En dat paste ook perfekt bij elkaar. Nogmaals een wel heel erg goede luidspreker voor zijn geld. En die recensent moet het ergens tegen afzetten. Niet alleen maar vage kreten. Welke heeft dan betere kaarten? Toch niet die B&W's die hij heeft... Hubertinus Nee, de Burmesters Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harteman Posted 6 januari 2006 Report Share Posted 6 januari 2006 Ik ken de Dynaudio Audience 42 niet en ook de door Guido de Kanter gebruikte Kenwoord versterker niet. Zelf heb ik de Dynaudio Contour 1.3 SE welke wordt aangestuurd door de 26kg zware NAD S300 (levert veel stroom!). Ik herken uit de recensie de enorme transparantie van het middengebied, wat vooral naar voren komt met jazz, vrouwenstemmen etc. Ik houd zelf echter ook van het steviger werk en Metallica's S&M Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 6 januari 2006 Report Share Posted 6 januari 2006 hifi.nl heeft er een top recensent bij.zijn naam is guido de kanter, duidelijk, eerlijk, en aan niets verbonden. jammer dat ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 6 januari 2006 Report Share Posted 6 januari 2006 hifi.nl heeft er een top recensent bij.zijn naam is guido de kanter, duidelijk, eerlijk, en aan niets verbonden. jammer dat ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 6 januari 2006 Report Share Posted 6 januari 2006 hifi.nl heeft er een top recensent bij.zijn naam is guido de kanter, duidelijk, eerlijk, en aan niets verbonden. jammer dat ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 6 januari 2006 Report Share Posted 6 januari 2006 Ik heb maar eens wat meer recensies van deze nieuwe BN'er gelezen. Voor het eerst dat ik lees over de smaak van geluid. Het lijkt wel of hij het over chocolademousse heeft "De diamanten tweeter levert een zoet, en tegelijkertijd stralend en luchtig hoog." Mooie speaker trouwens, die 803D. Voortaan even de taalfouten eruit laten halen en het kan ermee door. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 6 januari 2006 Report Share Posted 6 januari 2006 hifi.nl heeft er een top recensent bij. lees jij HIFI.NL?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 6 januari 2006 Report Share Posted 6 januari 2006 Ik heb maar eens wat meer recensies van deze nieuwe BN'er gelezen. Voor het eerst dat ik lees over de smaak van geluid. Het lijkt wel of hij het over chocolademousse heeft "De diamanten tweeter levert een zoet, en tegelijkertijd stralend en luchtig hoog." Mooie speaker trouwens, die 803D. Voortaan even de taalfouten eruit laten halen en het kan ermee door. 't ken net. Groeten Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 6 januari 2006 Report Share Posted 6 januari 2006 "De diamanten tweeter levert een zoet, en tegelijkertijd stralend en luchtig hoog." Is ook een gekunstelde zin. "Tegelijkertijd" in deze context gaat er van uit dat zoet stralend en luchtig normaliter niet samengaan. Zou ie niet weten wat slagroom is? Hij had net zo goed kunnen schrijven: "De diamanten tweeter levert een zoet, stralend en luchtig hoog." Is evengoed potjeslatijn maar wel beter verteerbaar. Op naar de glinsterende, zoute en vette bassen die als een haring je keelgat inglijden.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 6 januari 2006 Report Share Posted 6 januari 2006 hifi.nl heeft er een top recensent bij. lees jij HIFI.NL?? Ik heb al lang niets meer gehoord van onze Minister President 'JP' van hifi.nl. Zou die ons missen denk je. Groeten Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 6 januari 2006 Report Share Posted 6 januari 2006 "De diamanten tweeter levert een zoet, en tegelijkertijd stralend en luchtig hoog." Is ook een gekunstelde zin. "Tegelijkertijd" in deze context gaat er van uit dat zoet stralend en luchtig normaliter niet samengaan. Zou ie niet weten wat slagroom is? Hij had net zo goed kunnen schrijven: "De diamanten tweeter levert een zoet, stralend en luchtig hoog." Is evengoed potjeslatijn maar wel beter verteerbaar. Op naar de glinsterende, zoute en vette bassen die als een haring je keelgat inglijden.... Audiofielen houden van gekunstelde zinnen met veel superlatieven. Even niet vergeten morgen naar de markt. Vis inslaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 6 januari 2006 Report Share Posted 6 januari 2006 Even niet vergeten morgen naar de markt. Vis inslaan. Morgen moet ik naar de kapper. Ik heb een afspraak om 11:30. Moet ik ook niet vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jempie Posted 6 januari 2006 Report Share Posted 6 januari 2006 Wat kunnen de mensen van Hifi.nl goed luisteren!!! - gaan vaak naar live optreden - bespelen zelf misschien wel een instrument - hebben verschillende producten staan om componenten te recenseren. - hebben verstand van opname - hebben verstand van muziek. Wat kunnen deze mensen veel.... Jempie Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 6 januari 2006 Author Report Share Posted 6 januari 2006 hij deelt de superlatieven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hifier Posted 6 januari 2006 Report Share Posted 6 januari 2006 Je bent normaliter toch je eigen recensent. Daar heb je geen Hifi.nl voor nodig. Jij weet wat voor jou goed klinkt. Toch? Gr. Harry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts