Jump to content

toprecensent

joopus
 Share

Recommended Posts

Guest Hubertinus

Heb ik zelf gehad, die Audience 42. Echt geweldige luidspreker! Ik heb nu Totem, maar de volgende is hoogstwaarschijnlijk weer Dynaudio. 2e mogelijkheid Totem.

Hubertinus

Guest Hubertinus

Dat stuk nog eens gelezen. Met een REGA Brio versterker stuur je de Dynaudio, moeiteloos aan. 2x38 watt... Popmuziek? Sonic Youth, geen probleem. Die Dynaudio's van mij heb ik ook op een installatie van indertijd zo'n 40.000 gulden gehoord. En dat paste ook perfekt bij elkaar.

Nogmaals een wel heel erg goede luidspreker voor zijn geld. En die recensent moet het ergens tegen afzetten. Niet alleen maar vage kreten. Welke heeft dan betere kaarten? Toch niet die B&W's die hij heeft...

Hubertinus

Dat stuk nog eens gelezen. Met een REGA Brio versterker stuur je de Dynaudio, moeiteloos aan. 2x38 watt... Popmuziek? Sonic Youth, geen probleem. Die Dynaudio's van mij heb ik ook op een installatie van indertijd zo'n 40.000 gulden gehoord. En dat paste ook perfekt bij elkaar.

Nogmaals een wel heel erg goede luidspreker voor zijn geld. En die recensent moet het ergens tegen afzetten. Niet alleen maar vage kreten. Welke heeft dan betere kaarten? Toch niet die B&W's die hij heeft...

Hubertinus

Nee, de Burmesters

Ik ken de Dynaudio Audience 42 niet en ook de door Guido de Kanter gebruikte Kenwoord versterker niet. Zelf heb ik de Dynaudio Contour 1.3 SE welke wordt aangestuurd door de 26kg zware NAD S300 (levert veel stroom!).

Ik herken uit de recensie de enorme transparantie van het middengebied, wat vooral naar voren komt met jazz, vrouwenstemmen etc.

Ik houd zelf echter ook van het steviger werk en Metallica's S&M

Ik heb maar eens wat meer recensies van deze nieuwe BN'er gelezen. Voor het eerst dat ik lees over de smaak van geluid. Het lijkt wel of hij het over chocolademousse heeft :D

"De diamanten tweeter levert een zoet, en tegelijkertijd stralend en luchtig hoog."

Mooie speaker trouwens, die 803D.

Voortaan even de taalfouten eruit laten halen en het kan ermee door.

Ik heb maar eens wat meer recensies van deze nieuwe BN'er gelezen. Voor het eerst dat ik lees over de smaak van geluid. Het lijkt wel of hij het over  chocolademousse heeft :D

"De diamanten tweeter levert een zoet, en tegelijkertijd stralend en luchtig hoog."

Mooie speaker trouwens, die 803D.

Voortaan even de taalfouten eruit laten halen en het kan ermee door.

't ken net. :D

Groeten

Edwin

Is ook een gekunstelde zin. "Tegelijkertijd" in deze context gaat er van uit dat zoet stralend en luchtig normaliter niet samengaan.

Zou ie niet weten wat slagroom is?

Hij had net zo goed kunnen schrijven:

"De diamanten tweeter levert een zoet, stralend en luchtig hoog."

Is evengoed potjeslatijn maar wel beter verteerbaar.

Op naar de glinsterende, zoute en vette bassen die als een haring je keelgat inglijden.... :lol:

Is ook een gekunstelde zin. "Tegelijkertijd" in deze context gaat er van uit dat zoet stralend en luchtig normaliter niet samengaan.

Zou ie niet weten wat slagroom is?

Hij had net zo goed kunnen schrijven:

"De diamanten tweeter levert een zoet, stralend en luchtig hoog."

Is evengoed potjeslatijn maar wel beter verteerbaar.

Op naar de glinsterende, zoute en vette bassen die als een haring je keelgat inglijden.... :lol:

Audiofielen houden van gekunstelde zinnen met veel superlatieven.

Even niet vergeten morgen naar de markt. Vis inslaan.

Wat kunnen de mensen van Hifi.nl goed luisteren!!!

- gaan vaak naar live optreden

- bespelen zelf misschien wel een instrument

- hebben verschillende producten staan om

componenten te recenseren.

- hebben verstand van opname

- hebben verstand van muziek.

Wat kunnen deze mensen veel....

Jempie