Jump to content

De nieuwe Wadia 581 en de 781

AudioBill
 Share

Recommended Posts

Beste mensen,

Ik kan nu mijn M. L. 390S ruilen tegen een Wadia 861b, maar nu heb ik ook de optie gekregen te ruilen tegen de nieuwe Wadia! Wie weet er al iets meer dan 'niks' over deze nieuiwe Wadia's en heeft er al een foto of zo van gezien, kan niks vinden tot nu toe!

Wat is een verstandige keus?

Groetjes AudioBill

Beste mensen,

Ik kan nu mijn M. L. 390S ruilen tegen een Wadia 861b, maar nu heb ik ook de optie gekregen te ruilen tegen de nieuwe Wadia! Wie weet er al iets meer dan 'niks' over deze nieuiwe Wadia's en heeft er al een foto of zo van gezien, kan niks vinden tot nu toe!

Wat is een verstandige keus?

Groetjes AudioBill

Beste Audiobill,

Waarom altijd tussen een Wadia of een ML? Er is meer in de absolute top! en in mijn optiek beter qua techniek en innovatie en belangrijkste dus ook klank!

Groeten,

Bas

Waarom een Wadia tegen mijn 390S? Omdat ik dan de beste deal kan maken! Bij elke andere optie ga ik veel geld bij leggen!

En natuurlijk zullen er altijd betere spelers zijn volgens iedereen, en iedereen weet ook weer wat anders aan te prijzen als zijnde de beste keus! Volgens mij koop je nooit de beste speler omdat je ze toch niet allemaal kan uitproberen! De McIntosh die ik nu heb, hebben mij ook veel mensen afgeraden, hoewel ik nu na een aantal weken inspelen niks anders meer zou wil, Zo happy ben ik met dit geluid.

Cd spelers in deze klasse zullen allemaal niet slecht zijn en allemaal toch hun goede en slechte eigenschappen hebben, maar dan spreek je over details, toch?

Groetjes AudioBill

Beste audiobil,

Ik raad niets af, Ik advizeer alleen ook verder te kijken. Wanneer het om zoveel geld gaat is het mijn inziens altijd verstandig naar alle mogelijke optie's binnen die prijsklasse te kijken.

Geen van allen zou slecht zijn natuurlijk (uitzonderingen daar gelaten). De verschillen zijn zeker wel aanwezig, en zijn niet altijd klein.

Groeten,

Bas