Jump to content

Binnenkort is het zover

Andre Kel
 Share

Recommended Posts

Hoi, het is binnenkort zover. Ik ga met m'n setje naar een electro man om de versterkers na te laten kijken. Misschien wel wat upgraden. Waar moet ik op letten en wat moet ik vragen.

Moet ik de ruststroom laten nakijken?

De Elco's, moeten die door gemeten worden?

Wat moet ik nog meer vragen?

Is een Luxman C-03 M-03 het waard of is het mogelijk om deze te upgraden. Zoja, wat kan je er allemaal mee doen?

Ik vind het erg spannend, weet niet wat ik moet verwachten als het een en ander aan de versterkers gedaan is. Groet,

Andre

Guest Kraus vonBentinck

Aan de ene kant:

als de electroman die vragen niet naar genoegen kan beantwoorden moet je met je Luxman onder de arm weer rap vertrekken.

Aan de andere kant:

als je zelf niet weet wat je wil hoe kan een ander dat dan voor jou bepalen?

Er wordt nergens uit je verhaal duidelijk wat er mis is met die mooie Luxman noch wat er niet aan bevalt.

Vergeet ook niet van te voren een prijsopgave te vragen.

Kraus, er is wel iets mis met de Luxen. De voortrap doet het soms niet, maar als ik er mee beweeg springt hij aan. Met de kabel bewegen heeft geen zin merk ik al. Een van de eind versterkers doet het niet lekker op de A uitgang. Ooit eens iets gehoord over een losse op-amp ofzo. Verder wil ik ze laten nakijken. Ik heb voorlopig geen centen voor nieuwe apparatuur dus knap ik deze op in de hoop dat ze nog wat langer mee gaan. En misschien weer wat frisser gaan klinken. Zeker laaat ik eerst een prijs vooraf maken. Dank voor je zorg.

Andre

Guest Kraus vonBentinck
Nou heb ik een tijd terug eens voor mijn versterkers naar electropieten gevraagd. Iemand gaf me een adres uit hilversum maar dat ben ik kwijt. Kan iemand me daar nog eens aan helpen.

Andre

Dat is een heel goed adres; Het heet Sound Evolution en daar word je als onwetende klant bij het handje genomen en geheel en al voorgelicht; ook krijg je daar wel te horen wat je wel/niet zou moeten doen, wat het kost en hoe lang het duurt ( ook een factor van belang).

Kijk hier op het forum naar het profiel van Sebastiaan de Vries en je vindt alles wat je moet weten.

of hier heb je gelijk de link

Sound Evolution