Jump to content

De tweak-aanbieding van deze week

buizenbart
 Share

Recommended Posts

Heb ik net gedaan :D

Mijn geluidsbronnen staan al heel goed (zandbak met marmeren plaat), maar ik heb nu mijn eindversterkers ervan voorzien.

Het vervelende is nu dat ik nog geen compleet beeld heb van hoe het klinkt met dat spul alleen onder de speakers, om de verbetering van de EV-opstelling te beoordelen. Maar met muziek die ik net ook al gedraaid had l

Ik heb de 60X60X2,6cm variant gekocht.

Die heb ik doormidden gesneden en die liggen nu onder mijn betontegels waar de speakers op staan.

Groetjes Simon

Ongeveer 10 x 10 cm. Je kan ze ook in stukken breken*, zo'n groot oppervlak heb je meestal niet nodig.

*het spul is niet te snijden oid <_<

Ik word er steeds enthousiaster over :P

Het zijn dus "Tegeldragers". Wij hebben ze op het werk ook, in lappen van 50x50 en "ingesneden" zijn op 10x10. Het is wel aardig spul wat redelijk dempt. Ik heb ze onder de natuurstenen tegel waar mijn EV op staat. De EV staat weer op Masterbase

Oh, maar gemalen bandenrubber in dat formaat hebben ze bij de Gammel ook hoor: voor 12EU, alleen heten ze daar rubber tuintegel in de kleuren groen, rood of zwart. Zijn 60 cm x 60 cm x 5 cm.

:D;)

Die rubber tuintegel van de gammel heb ik ook geprobeerd. (Ik heb zo'n zwevend gelegde houten vloer met geluidswerende onderlaag. I.c.m. spikes geen laag en geen diepte meer ) Netjes met een gatenzaag mooie rondjes van gemaakt en op een zaterdag onder mijn granieten tegels gelegd. Echter.... de donderdag daarop ineens geen laag meer, terug bij af :huh:

Rondjes er weer onderuit en zie daar, inmekaar gezakt. Werken dus maar ff. Heb nu van die transrotor pucks eronder in corry konings kleur. Zien er niet uit, veels te duur, maar ze werken alweer een maand of 2. Aanradertje.