Lestat Posted 11 januari 2006 Report Share Posted 11 januari 2006 Beste allemaal, Waarschijnlijk zal ik binnenkort voor het verkrijgen van meer muzikaal genot een goede ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
bentodicarmo Posted 11 januari 2006 Report Share Posted 11 januari 2006 Lestat, Volgens mij zou je de pre-out gewoon moeten kunnen gebruiken. Als je niet zeker bent kun je wel in het boekje van de reciever kijken hoeveel volt er op die uitgang en op die van een tape-out staat. In geval van twijfel zou ik het eerst op een oude versterker uitproberen. Mocht de pre-out onverhoopt teveel volts geven kun je altijd nog een ingangsverzwakker gebruiken. Deze staan ook altijd op de advertentiepagina van de HVT voor iets van 50 euro meen ik. matthew Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 11 januari 2006 Report Share Posted 11 januari 2006 Beste allemaal, Waarschijnlijk zal ik binnenkort voor het verkrijgen van meer muzikaal genot een goede ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 12 januari 2006 Author Report Share Posted 12 januari 2006 Duidelijk! Ga denk ik eerst maar eens goed ( thuis ) luisteren, en dan maar met twee volumeknoppen... Is ook echt niet erg, hoor! Eerst maar eens eventjes naar Snits.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 14 januari 2006 Report Share Posted 14 januari 2006 Hoi Lestat, Heb je al een idee welke versterker(s) je aan een luistersessie wilt onderwerpen? Een S3 misschien ....... ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 15 januari 2006 Author Report Share Posted 15 januari 2006 Ha, Gruiter! Voel je je al een beetje meer mens? Je slaat de spijker recht op zijn kop!!! Ik ga woensdag naar Henk om de aankomende show even door te nemen ( ik ben daar twee dagen aanwezig ) en om eens te gaan luisteren wat zo'n S3 doet... Ik wil zowel bij stereo als van mijn phonotrap een upgrade, dus tsja.... Hou je op de hoogte! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 15 januari 2006 Author Report Share Posted 15 januari 2006 Ach ja, waarom ook niet, een plaatje: En de specs: FEATURES: - POWER OUTPUT: 70w+70w @ 20-20.000Hz max. 0,2% THD - FREQUENCY RESPONSE: 20Hz - 20KHz @ +/- 3dB - RATIO SIGNAL/NOISE : -90dB - THD: 0,1% @ 20Hz - 20KHz - INPUT IMPEDENCE: 47kohm - PHONO INPUT IMPEDENCE (OPTIONAL): 47kohm MM or 470ohm MC - INPUT SENSIVITY: 550mV - SLEW RATE: 13 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 Ha die Lestat, Het gaat al iets beter. De overgang van de hitte in Bangkok naar de kou hier was iets teveel van het goede. Tja, je moet wat voor je werk over hebben Ik had al een voorgevoel dat een S3 wellicht iets voor je zou kunnen zijn Ik begreep dat de ingebouwde phono pre dezelfde is als de Phono 1. Twee vliegen in 1 klap dus. Het ontwerp is volgens mij ook picobello in orde: stevige constructie en geen overbodige franje. Het belooft in elk geval al wat goeds. Ik ben heel erg benieuwd naar je ervaringen. PS. we kunnen in de loop van komende week evt afspreken ('s avonds) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 15 januari 2006 Author Report Share Posted 15 januari 2006 Ben doordeweek erg druk, kunnen we het niet weer op zondag zetten? Gr, E. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts