Robbert Posted 13 januari 2006 Report Share Posted 13 januari 2006 www.hifi.org.uk In mijn omgeving zijn deze kabels inmiddels ook te koop Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 14 januari 2006 Report Share Posted 14 januari 2006 Heb je ook nog een reden voor deze promotie, behalve dat ze te koop zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 14 januari 2006 Report Share Posted 14 januari 2006 Ik heb zelf een Atlas interlink tussen m'n CD-speler en versterker, en 't bevalt me prima. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbert Posted 14 januari 2006 Author Report Share Posted 14 januari 2006 Ik heb afgelopen najaar uit Engeland de Atlas speakerkabel Ascent meegenomen. En dat klinkt gewoon ontzettend goed. Ruimtelijk, fraaie evenwichtige weergave en een heel goed strak laag. Atlas was echter nog niet in Nederland verkrijgbaar. Nu bij enkele dealers wel. Ik heb nu een navigator tussen cd speler en versterker hangen. Eerst een Cardas crosslink en vervolgens de Atlas. Het is alsof er een sluier wordt weggetrokken! Heel erg mooi. En ik vond Cardas altijd zo goed. Vergeleken met de Atlas is het een muffe, saaie kabel met vaag, wollig laag en verre van evenwichtig. Ik wil nog de Atlas Questor en de dure Navigator uittesten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbert Posted 14 januari 2006 Author Report Share Posted 14 januari 2006 Ik bedoel de dure Navigator all cu. kijken of er verschil is met de gewone navigator. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbert Posted 14 januari 2006 Author Report Share Posted 14 januari 2006 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
stphn Posted 14 januari 2006 Report Share Posted 14 januari 2006 Enkele maanden geleden heb ik ter vervanging voor mijn VDH CS122 speaker kabel de Atlas 2.0 aangeschaft. Dit was de beste tweak sinds jaren, het middengebied werd door de Atlas mooi opgen getrokken waardoor bijvoorbeeld stemmen veel beter te volgen zijn en instrumenten meer hun eigen plek hebben. Bijkomend voordeel is dat de Atlas veel goedkoper is dan de VDH waardoor ik na verkoop van de CS122 en de aankoop van de Atlas zelfs nog geld over hield, een win win situatie zal ik maar zeggen ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 14 januari 2006 Report Share Posted 14 januari 2006 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
hoegaarden Posted 14 januari 2006 Report Share Posted 14 januari 2006 Waar of wie is de importeur van Atlas kabels? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbert Posted 14 januari 2006 Author Report Share Posted 14 januari 2006 Waar of wie is de importeur van Atlas kabels? Dat weet ik niet. Maar wanneer je vanaf hun website een e-mail stuurt met de vraag waar ze te koop zijn in Nederland krijg je de dealeradressen toegemaild. Het zijn echt erg goede kabels. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 14 januari 2006 Report Share Posted 14 januari 2006 hier een direct werkbare link ipv sleur en pleur www.hifi.org.uk en voor een paar winkels in nederland die ze aanbied kun je ook kijken onder het kopje distributeurs van de website, http://www.hifi.org.uk/distributors scheelt een mailtje sturen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts