Alex70 Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 Ik heb op mijn CD speler afgelopen week voor het eerst eens op mijn X-24K DAC van Musical Fidelity aangesloten. Tot voor kort gebruikte in de MF DAC enkel achter mijn DVD speler, wat een goed reslutaat geeft. Ik wilde toch eens proberen of de externe DAC ook het geluid van de CD speler kon verbeteren. Ik hoor een kleine verbetering. Nu is mijn vraag of het kwaad kan als ik mijn CD speler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 Zolang ze niet op dezelfde ingang zitten (wat me tamelijk lastig lijkt ) is er niks aan de hand en kan dat zonder problemen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex70 Posted 15 januari 2006 Author Report Share Posted 15 januari 2006 Bedankt voor je reactie. Op de een of nader manier heb ik mijn eerste ractie als klacht aangegeven, dat was niet de bedoeling. Ik vrees dat ik verkeerde buttom hbe aangeklikt, excuses daarvoor. Groeten Alex Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 Bedankt voor je reactie.Op de een of nader manier heb ik mijn eerste ractie als klacht aangegeven, dat was niet de bedoeling. Ik vrees dat ik verkeerde buttom hbe aangeklikt, excuses daarvoor. Groeten Alex No worries, je bent lief Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex70 Posted 15 januari 2006 Author Report Share Posted 15 januari 2006 Bedankt voor je reactie.Op de een of nader manier heb ik mijn eerste ractie als klacht aangegeven, dat was niet de bedoeling. Ik vrees dat ik verkeerde buttom hbe aangeklikt, excuses daarvoor. Groeten Alex No worries, je bent lief Sorry Bart, Ik val niet op mannen. Succes verder. Alex Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 16 januari 2006 Report Share Posted 16 januari 2006 Bedankt voor je reactie.Op de een of nader manier heb ik mijn eerste ractie als klacht aangegeven, dat was niet de bedoeling. Ik vrees dat ik verkeerde buttom hbe aangeklikt, excuses daarvoor. Groeten Alex No worries, je bent lief Sorry Bart, Ik val niet op mannen. Succes verder. Alex ...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts