Lestat Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 Wie heeft er ervaring met de producten van Advance Acoustics? Ik meen mij te herinneren een test van de vloerstaande speakers, in een nederlands audioblad van januari ( heb het in de Bruna staan lezen... ) waar de testers best wel positief over waren, en dat voor die prijzen... Zie deze weblink. Wie heeft dit thuis staan of heeft het ooit beluisterd? Ben nieuwsgierig of er voor die lage prijzen toch nog wat moois uit komt... Greetz, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurgenvanes Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 Ik heb verschillende elementen van Advance acoustics gezien bij de dealer hier in het zuiden. Voor hetgeen wat er staat is de prijs zeker interessant, het ziet er goed uit en lijkt mij degelijk gebouwd ik heb ze overigens ook nog niet gehoord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 De Stemvork in uden is royaal voorzien van deze spullen. Zie ook het topic Chinees.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mutiara Posted 26 januari 2006 Report Share Posted 26 januari 2006 hoi, ik ben in het bezit van de map 303 daII; geintegreerde versterker class a/ab schakelbaar voorzien van ingebouwde dac. bevalt tot op heden uitstekend. de rest van mijn setup; luidsprekers thiel cs 3.6 ls kabels; transparent musicwave super. interlink; transparent musicwave plus. op dit moment speel ik met oude jvc draaitafel en idem cd speler omdat ik wachtende ben op het losse cd loopwerk van advance acoustic. grt. ron. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts