Jump to content

Op zoek naar een Pro-Ject

M Pekel
 Share

Recommended Posts

Waar is in nederland het merk Pro-Ject te koop, ik kan geen nederlandse importeur vinden en ik zou zo 1 2 3 niet weten welke hifiwinkels ze verkopen.

Groet Marcel

Hoi Marcel,

Nog een Pro-ject adresje die vanaf Hoogeveen dichtbij is:

Boelman & de Raaf in Assen B)

(ik weet niet wat je zoekt van Pro-ject,

maarze hebben nog een 2e hans Pro-ject 1.2se staan)

Groeten,

Alco

Dat was vroeger de Raaf audio toch? Een vriend van mij heeft alles daar gekocht en is zeer te spreken over hun.

Ik wil trouwens niet meer zo`n rechthoekige bak maar iets aparts zoals de RPM5 of RPM6.1

Marcel

Dat was vroeger de Raaf audio toch? Een vriend van mij heeft alles daar gekocht en is zeer te spreken over hun.

Yep, dat klopt.

Nu, met Johan Boelman (oud-Eringa Grunn'n) aan 't roer is 't nog beter geworden.

(betere merken)

Ik wil trouwens niet meer zo`n rechthoekige bak maar iets aparts zoals de RPM5 of RPM6

Ze hebben er ook een mooie RPM-6 :rolleyes:B)

ProjectRPM6.jpg

Yep, dat klopt.

Nu, met Johan Boelman (oud-Eringa Grunn'n) aan 't roer is 't nog beter geworden.

(betere merken)

Ik wil trouwens niet meer zo`n rechthoekige bak maar iets aparts zoals de RPM5 of RPM6

Ze hebben er ook een mooie RPM-6 :rolleyes:B)

ProjectRPM6.jpg

je moet hem maar mooi vinden

je moet hem maar mooi vinden

Je 'moet' uiteraard nix, maar voor 'n Pro-ject vind ik 't een mooi ding.

(mooier dan bijv. een RMP9!)

De arm komt wat minder degelijk over dan bijvoorbeeld een RB300 die op een Rega P3 zit, maar verder vind ik 't wel een mooi ding, en ik heb 'm gehoord en 't klinkt gewoon goed.

Pro-ject is qua prijs-kwaliteitverhouding heel interessant voor 'instappers'..

Pro-ject heeft met de rpm9 volgens mij ook een aardige draaitafel in het wat hogere segment. Ze komen toch ook wel aardig uit de weinige luistersessies die ik vind op internet.

RPM9

RPM6

En als (relatieve) nieuwkomer heeft het nog niet de naam van een Rega maar ik vind ze er kwalitatief goed uitzien en ik ben zelf nog steeds erg tevreden over mijn 1.2 Maar die 9 blijft trekken. (p9 helaas iets te prijzig B) )

Waarom ProJect? Er zijn toch wel meer mooie merken?

Ik wil ongeveer 500<600 euro uitgeven voor een draaitafel (mag zonder element want ik heb nog een mooi MC element), mag jij me vertellen welk ander Hifi merk zoveel keus in die prijsklasse biedt ;)

En begin maar niet over tweede hands want ik ben blij dat ik daar een paar jaar terug mee gestopt ben <_<

Marcel

Waarom ProJect? Er zijn toch wel meer mooie merken?

Ik wil ongeveer 500<600 euro uitgeven voor een draaitafel (mag zonder element want ik heb nog een mooi MC element), mag jij me vertellen welk ander Hifi merk zoveel keus in die prijsklasse biedt ;)

En begin maar niet over tweede hands want ik ben blij dat ik daar een paar jaar terug mee gestopt ben <_<

Marcel

je kan ook de snelweg opdraaien richting zwolle.... hanze hifi doet ook in pro-ject....

maar voor 500/600 euro heb je niet zo'n rpm 6 ....... die beginnen volgens mij pas rond de 700???? :huh: