M Pekel Posted 17 januari 2006 Author Report Share Posted 17 januari 2006 Waarom ProJect? Er zijn toch wel meer mooie merken? Ik wil ongeveer 500<600 euro uitgeven voor een draaitafel (mag zonder element want ik heb nog een mooi MC element), mag jij me vertellen welk ander Hifi merk zoveel keus in die prijsklasse biedt En begin maar niet over tweede hands want ik ben blij dat ik daar een paar jaar terug mee gestopt ben Marcel je kan ook de snelweg opdraaien richting zwolle.... hanze hifi doet ook in pro-ject.... maar voor 500/600 euro heb je niet zo'n rpm 6 ....... die beginnen volgens mij pas rond de 700???? Ik heb de RPM6 ergens zien staan op internet voor E650,- maar ik wil graag een model met carbon arm, die zijn er al vanaf E400,- in de vorm van de ExpressionII en voor E550,- in de vorm van de RPM5. De ExpressionII heb ik al een paar keer beluisterd op verschillende installaties, deze vond ik erg goed klinken voor dat geld maar de RPM5 heeft kwa uiterlijk mijn voorkeur. Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 17 januari 2006 Report Share Posted 17 januari 2006 Waarom ProJect? Er zijn toch wel meer mooie merken? Ik wil ongeveer 500<600 euro uitgeven voor een draaitafel (mag zonder element want ik heb nog een mooi MC element), mag jij me vertellen welk ander Hifi merk zoveel keus in die prijsklasse biedt En begin maar niet over tweede hands want ik ben blij dat ik daar een paar jaar terug mee gestopt ben Marcel je kan ook de snelweg opdraaien richting zwolle.... hanze hifi doet ook in pro-ject.... maar voor 500/600 euro heb je niet zo'n rpm 6 ....... die beginnen volgens mij pas rond de 700???? Ik heb de RPM6 ergens zien staan op internet voor E650,- maar ik wil graag een model met carbon arm, die zijn er al vanaf E400,- in de vorm van de ExpressionII en voor E550,- in de vorm van de RPM5. De ExpressionII heb ik al een paar keer beluisterd op verschillende installaties, deze vond ik erg goed klinken voor dat geld maar de RPM5 heeft kwa uiterlijk mijn voorkeur. Marcel ik weet niet wat de 6.1sb kost... maar volgens de specs.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 17 januari 2006 Author Report Share Posted 17 januari 2006 Waarom ProJect? Er zijn toch wel meer mooie merken? Ik wil ongeveer 500<600 euro uitgeven voor een draaitafel (mag zonder element want ik heb nog een mooi MC element), mag jij me vertellen welk ander Hifi merk zoveel keus in die prijsklasse biedt En begin maar niet over tweede hands want ik ben blij dat ik daar een paar jaar terug mee gestopt ben Marcel je kan ook de snelweg opdraaien richting zwolle.... hanze hifi doet ook in pro-ject.... maar voor 500/600 euro heb je niet zo'n rpm 6 ....... die beginnen volgens mij pas rond de 700???? Ik heb de RPM6 ergens zien staan op internet voor E650,- maar ik wil graag een model met carbon arm, die zijn er al vanaf E400,- in de vorm van de ExpressionII en voor E550,- in de vorm van de RPM5. De ExpressionII heb ik al een paar keer beluisterd op verschillende installaties, deze vond ik erg goed klinken voor dat geld maar de RPM5 heeft kwa uiterlijk mijn voorkeur. Marcel ik weet niet wat de 6.1sb kost... maar volgens de specs.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Posted 17 januari 2006 Report Share Posted 17 januari 2006 Hallo Marcel, Hier heb je de prijslijst van Pro-Ject in Duitsland, misschien geeft het je een idee wat het ongeveer kost. http://www.audiotra.de/project/pdf/pro-ject-preise.pdf Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 17 januari 2006 Author Report Share Posted 17 januari 2006 De prijzen wist ik al van die website. Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts