piet van soest Posted 17 januari 2006 Report Share Posted 17 januari 2006 beste allemaal. ik ben op zoek naar heavy metal cd's van goede opname kwaliteit. heb zelf al gezocht maar ik heb nog niks kunnen vinden. oja op een site in eng. guns n'roses maar dat is niet echt wat ik zoek ik ben meer op zoek naar trash en speed metal ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. gr piet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snarf aka Frans Posted 17 januari 2006 Report Share Posted 17 januari 2006 Wat bedoel je? Link to comment Share on other sites More sharing options...
piet van soest Posted 17 januari 2006 Author Report Share Posted 17 januari 2006 Wat bedoel je? wat begrijp je niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 17 januari 2006 Report Share Posted 17 januari 2006 beste allemaal. ik ben op zoek naar heavy metal cd's van goede opname kwaliteit. heb zelf al gezocht maar ik heb nog niks kunnen vinden. oja op een site in eng. guns n'roses maar dat is niet echt wat ik zoek ik ben meer op zoek naar trash en speed metal ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. gr piet. Misschien op www.millennium-records.nl Heel veel metal voor mooie prijzen. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piet van soest Posted 17 januari 2006 Author Report Share Posted 17 januari 2006 beste allemaal. ik ben op zoek naar heavy metal cd's van goede opname kwaliteit. heb zelf al gezocht maar ik heb nog niks kunnen vinden. oja op een site in eng. guns n'roses maar dat is niet echt wat ik zoek ik ben meer op zoek naar trash en speed metal ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. gr piet. Misschien op www.millennium-records.nl Heel veel metal voor mooie prijzen. Frank. bedankt frank. daar hebben ze inderdaad veel.maar het probleem is,ik heb zelf ongeveer 150 metal cd's maar die hebben inverglijking met bijv.cd's van het label stockfisch zo'n belabberde kwaliteit ,dat ik ze nu niet of heel weinig speel.nu kan ik wel een cd bestellen met het risico dat hij ook in de kast komt te liggen en dat vind ik toch jammer.ik ben echt op zoek naar goede kwaliteit cd's.ik ben alleen bang dat ze er niet zijn ik zal dus waarschijnlijk hier naar moeten luisteren gr piet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 17 januari 2006 Report Share Posted 17 januari 2006 Op HTForum zit regelmatig iemand die een hele aardige set heeft (zeg maar gerust bloedmooi) en volgens mij een fervent liefhebber van Metal is. Ik zal zijn (forum-)naam even in PM doorsturen, misschienm kun je contact met hem opnemen en kan hij je aan enige ideen helpen. Ik dacht trouwens op dit forum dat we ook een metal liefhebber hadden, ben alleen zijn naam even kwijt. Was bij de bijeenkomst in den Bosch bij Hobo, eigenaar van een Rega P25. Enno Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 17 januari 2006 Report Share Posted 17 januari 2006 Mordante Dat is hem! Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 17 januari 2006 Report Share Posted 17 januari 2006 beste allemaal. ik ben op zoek naar heavy metal cd's van goede opname kwaliteit. gr piet. maakt dat uit bij zulke muziek? ik zou zeggen: hoe slechter de opname, hoe lekkerder die Metal klinkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 17 januari 2006 Report Share Posted 17 januari 2006 beste allemaal. ik ben op zoek naar heavy metal cd's van goede opname kwaliteit. heb zelf al gezocht maar ik heb nog niks kunnen vinden. oja op een site in eng. guns n'roses maar dat is niet echt wat ik zoek ik ben meer op zoek naar trash en speed metal ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. gr piet. Beste Piet, Je driejarig zoontje heeft weer een berichtje ingetypt! Het wordt nu toch echt wel tijd om wat beter op hem te letten, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
piet van soest Posted 17 januari 2006 Author Report Share Posted 17 januari 2006 beste allemaal. ik ben op zoek naar heavy metal cd's van goede opname kwaliteit. heb zelf al gezocht maar ik heb nog niks kunnen vinden. oja op een site in eng. guns n'roses maar dat is niet echt wat ik zoek ik ben meer op zoek naar trash en speed metal ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. gr piet. Beste Piet, Je driejarig zoontje heeft weer een berichtje ingetypt! Het wordt nu toch echt wel tijd om wat beter op hem te letten, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 17 januari 2006 Report Share Posted 17 januari 2006 Beste Piet, Wat is dat eigenlijk, Metal? Of Trash of Speed Metal? Wat is Megadeath? Die vind ik wel aardig. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
piet van soest Posted 17 januari 2006 Author Report Share Posted 17 januari 2006 Beste Piet, Wat is dat eigenlijk, Metal? Of Trash of Speed Metal? Wat is Megadeath? Die vind ik wel aardig. Groet, Jacco hai jacco. metal is een verzamel naam hetzelfde als hard rock.daar heb je weer gradaties in ,heavy,speed,trash,death,doom en epic hollywood metal dit zijn er een paar.het is ook zeker niet allemaal aggressief. megadeath plaats ik zelf tussen heavey en thrash metal. gr piet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piet van soest Posted 17 januari 2006 Author Report Share Posted 17 januari 2006 Mordante Dat is hem! thanks, enno en ome henk gr piet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 17 januari 2006 Report Share Posted 17 januari 2006 Ancient rites al 1 x gehoord? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 18 januari 2006 Report Share Posted 18 januari 2006 Ancient rites al 1 x gehoord? Hij/zij/het(?) kennelijk w Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 18 januari 2006 Report Share Posted 18 januari 2006 Kent Herrie uhhh .... Henrie geen 'leuke' metal Bij HTforum staat ergens een verslag van een 'metal meeting', daar zal best wel 'geschikte muziek' bij staan (ik ben eens bij iemand geweest die dark metal leuk vond ) Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 18 januari 2006 Report Share Posted 18 januari 2006 Ik vind de cd's van Opeth wel goed opgenomen. Vanaf Still Life tenminste, maar die 3 die ze daarvoor hebben uitgebracht zijn toch een stuk minder Tool is ook goed opgenomen, net als A Perfect Circle (is dat metal?). Epica klinkt ook niet slecht. Dream Theater idem... Ach, ik zou eigenlijk niet weten of er echt goed opgenomen metal bestaat en zo ja, welke bands/cd's dat dan zijn. De opnamekwaliteit valt me eigenlijk alleen maar op als het echt beroerd is gedaan. Zoals bij Californication van de Red Hot Chili Peppers (geen metal, maar wel knap beroerd opgenomen) of Always... van The Gathering (debuut cd; klinkt zo plat als een dubbeltje; waarschijnlijk heel erg weinig budget gehad voor de opname). Maar of er ook 'audiofiele' metal cd's bestaan? Ik zou het niet weten. En het kan me ook niet boeien edit: Andre, je was weer eens net te 'speedy' Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 18 januari 2006 Report Share Posted 18 januari 2006 Zoals bij Californication van de Red Hot Chili Peppers (geen metal, maar wel knap beroerd opgenomen) Californication doet mee aan de wedstrijd "loudest but worst sounding" albums ever en zal waarschijnlijk in de top 3 staan. Maar wel een goed album van de peppers. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 18 januari 2006 Report Share Posted 18 januari 2006 Zoals bij Californication van de Red Hot Chili Peppers (geen metal, maar wel knap beroerd opgenomen) Californication doet mee aan de wedstrijd "loudest but worst sounding" albums ever en zal waarschijnlijk in de top 3 staan. Maar wel een goed album van de peppers. Groet, Jacco Ja, de muziek op zich vind ik ook nog wel goed, maar hij klinkt inderdaad zo ontzettend slecht. Volgens mij is alles met overstuurde microfoons/apparatuur opgenomen. Ik heb 'm dan ook al een paar keer in de aanbiedingsbakken van de Plato laten liggen, want hoewel ik de muziek dus wel leuk vind, vind ik 'm zo slecht opgenomen dat ie mij die Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 18 januari 2006 Report Share Posted 18 januari 2006 beste allemaal. ik ben op zoek naar heavy metal cd's van goede opname kwaliteit. gr piet. maakt dat uit bij zulke muziek? ik zou zeggen: hoe slechter de opname, hoe lekkerder die Metal klinkt. Als je set metal goed aankan, kan hij alles aan. En dat is veel minder vanzelfsprekend dan het lijkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 18 januari 2006 Report Share Posted 18 januari 2006 beste allemaal. ik ben op zoek naar Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 18 januari 2006 Report Share Posted 18 januari 2006 Ja, dat weten we nu wel van Erik, maar ik wil hem wel eens een stukje Dimmu Borgir flink hard laten horen. Met een beetje geluk valt ie van zijn geloof (en wordt satanist! ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
djohn Posted 18 januari 2006 Report Share Posted 18 januari 2006 beste allemaal. ik ben op zoek naar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 18 januari 2006 Report Share Posted 18 januari 2006 Ik weet niet of Metallica je wat doet, ik ben er fan van (tot en met Justice for all, daarna te soft en commerci Link to comment Share on other sites More sharing options...
djohn Posted 18 januari 2006 Report Share Posted 18 januari 2006 Wat Metallica betreft: goeie muziek (tot en met Black Album wat mij betreft), maar qua opname niks bijzonders toch? Voor een metal opname vind ik het wel goed klinken. Wat Tool's Lateralus betreft, misschien heb ik dat niet goed omschreven, maar er is iets aan de opname wat me niet bekoord (heb ik een CD-R van, daar kan het ook aan liggen). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts