Manus Posted 28 januari 2006 Author Report Share Posted 28 januari 2006 Ja, die site had ik ook gevonden. Evengoed bedankt! Zojuist gearriveerd: een hele oude Stax Lambda, met de SRD-7B. Niet de Pro, maar wel voor een prikkie op de kop getikt. Schitterend. High-end voor een prikkie dus Veel plezier er mee! (en dat zal zeker lukken) Dank je, het lukt al! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 17 februari 2006 Author Report Share Posted 17 februari 2006 En hier nog even een update: Inmiddels ook de Stax Lambda Pro en de SRM-1/MK-2 versterker erbij op de kop getikt. Helemaal fantastisch! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 17 februari 2006 Report Share Posted 17 februari 2006 Deze nieuwe Sony MDR-SA3000 werd in een reviewtje beoordeeld als een klasse beter dan een Senheiser HD650. Ben benieuwd hoe ver hij onder doet van een Stax. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 17 februari 2006 Author Report Share Posted 17 februari 2006 En hier nog even een update: Inmiddels ook de Stax Lambda Pro en de SRM-1/MK-2 versterker erbij op de kop getikt. Helemaal fantastisch! Oh ja Waarzo ben jij gelukkig geworden Ah, gevonden op www.audio-markt3.de. Daar is vveel moois te koop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 2 maart 2010 Report Share Posted 2 maart 2010 Ik heb eens STAX hoofdtelefoon direct op een 2 ecc88 aangeloten bij iemand beluisterd gewoon schitterend het beste wat ik op dit moment voor mij persoonlijk gehoord hebt . Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 4 maart 2010 Report Share Posted 4 maart 2010 Ik heb eens STAX hoofdtelefoon direct op een 2 ecc88 aangeloten bij iemand beluisterd gewoon schitterend het beste wat ik op dit moment voor mij persoonlijk gehoord hebt . H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 8 maart 2010 Report Share Posted 8 maart 2010 Frenske is dat nou een elektrostaat of een magneetostaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 9 maart 2010 Report Share Posted 9 maart 2010 Frenske is dat nou een elektrostaat of een magneetostaat Dat is een elektrostaat beste kerel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts