erik klijnsmit Posted 20 januari 2006 Report Share Posted 20 januari 2006 ik weet niet hoe het nummer heet , maar ik vind die nieuwe hit van Madonna echt een gaaf nummer. serieus!! soms vind ik het heerlijk om eens lekker te boemen met die betonnixen, altijd Bach is ook zo saai ps: dat riedeltje komt me bekent voor trouwens, is dat niet van Abba? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 20 januari 2006 Report Share Posted 20 januari 2006 KUTMUZIEK!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 20 januari 2006 Report Share Posted 20 januari 2006 Madonna (s)hit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 20 januari 2006 Report Share Posted 20 januari 2006 Ik vind 't persoonlijk muziek verkrachting. (niet dat ik nou zo'n Abba liefhebber ben/was hoor!) Madonna heb ik nog nooit wat aan gevonden Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 20 januari 2006 Author Report Share Posted 20 januari 2006 KUTMUZIEK!! nou ja zeg, het is toch en leuk deuntje? leuk opgebouwd, leuke melodie, en vooral dar Abba deuntje erdoor is vet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 20 januari 2006 Report Share Posted 20 januari 2006 KUTMUZIEK!! nou ja zeg, het is toch en leuk deuntje? leuk opgebouwd, leuke melodie, en vooral dar Abba deuntje erdoor is vet. Beste Erik, Als je het in de pop zoekt, is er echt zoveel beter. Ik vind dit ongeinspireerde bagger. Abba niet, maar dit is gewoon een goedkope sample. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 20 januari 2006 Report Share Posted 20 januari 2006 KUTMUZIEK!! Bas, je moet niet met vleeswaren smijten die je zelf niet hebt is mij altijd geleerd Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 20 januari 2006 Author Report Share Posted 20 januari 2006 KUTMUZIEK!! nou ja zeg, het is toch en leuk deuntje? leuk opgebouwd, leuke melodie, en vooral dar Abba deuntje erdoor is vet. Beste Erik, Als je het in de pop zoekt, is er echt zoveel beter. Ik vind dit ongeinspireerde bagger. Abba niet, maar dit is gewoon een goedkope sample. Groeten, Bas hoi Bas, ik zoek eigenlijk niks in de popmuziek. ik heb nog zo'n 70 cd's uit mijn pubertijd, en die draai ik soms met veel plezier, maar ik hoorde madonna steeds op de radio , en ik vind het gewoon een leuk nummer. blijft in mijn hoofd zitten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 20 januari 2006 Report Share Posted 20 januari 2006 KUTMUZIEK!! Madonna is k*t, dat klopt maar het is wel ijzersterk geproduceerd en gelukkig kunnen de backing vocals wel de wijs houden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 20 januari 2006 Report Share Posted 20 januari 2006 Madonna geweldig. Ik heb haar vanavond eens flink afgestoft Achtereenvolgens de CD Immaculate, Ray of Light en haar laatste Confessions on a dance floor gedraaid. Hmmmm, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
marc Posted 20 januari 2006 Report Share Posted 20 januari 2006 KUTMUZIEK!! nou ja zeg, het is toch en leuk deuntje? leuk opgebouwd, leuke melodie, en vooral dar Abba deuntje erdoor is vet. Beste Erik, Als je het in de pop zoekt, is er echt zoveel beter. Ik vind dit ongeinspireerde bagger. Abba niet, maar dit is gewoon een goedkope sample. Groeten, Bas ach, wat is beter? ik vind het wel een lekker nummer, ook lekker dansbaar. Als jochie van een jaar of 9 vond ik Abba al erg goed...... groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
tito Posted 20 januari 2006 Report Share Posted 20 januari 2006 ik vind het gewoon een leuk nummer.blijft in mijn hoofd zitten Misschien deze versie ook `ns beluisteren? . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 20 januari 2006 Report Share Posted 20 januari 2006 Wereldartiest; ze hoort ook bij mijn favorieten. Haar nieuwste cd vind ik toch best wel erg lekker om lekker hard in da auto te draaien. Misschien ook wel wat jeugdsentiment naar de oude disco. Of het kwaliteit is weet ik niet; maar een goede fricandel met verse uitjes en de juiste curry of ketchup kan ook heel erg lekker zijn. (even de vetpan aanzetten) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bedrock Posted 20 januari 2006 Report Share Posted 20 januari 2006 Ik vind dit ongeinspireerde bagger. Abba niet, maar dit is gewoon een goedkope sample. Gelijk heb je , ze trekt de hipste producers van het moment aan en gaan dan met al de nummers die ze in elkaar geflanst hebben naar een al even hippe tent en kijken welke de meeste respons hebben van het publiek , die belanden dan op de cd... How low can you go... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 21 januari 2006 Report Share Posted 21 januari 2006 Wereldartiest; ze hoort ook bij mijn favorieten. Haar nieuwste cd vind ik toch best wel erg lekker om lekker hard in da auto te draaien. Misschien ook wel wat jeugdsentiment naar de oude disco. Of het kwaliteit is weet ik niet; maar een goede fricandel met verse uitjes en de juiste curry of ketchup kan ook heel erg lekker zijn. (even de vetpan aanzetten) het is top kwaliteit... een superwijf..altijd vernieuwend.. en vooral de laatste platen zijn superstrak geproduceerd ;-) en daar bij de enige vrouw van bijna 50 waar ik best eens een beschuitje mee zou willen eten... of die aarbeien ergens anders van af...... *purrrrrrrrrrrrrrrr* Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 21 januari 2006 Report Share Posted 21 januari 2006 Ik vind dit ongeinspireerde bagger. Abba niet, maar dit is gewoon een goedkope sample. Gelijk heb je , ze trekt de hipste producers van het moment aan en gaan dan met al de nummers die ze in elkaar geflanst hebben naar een al even hippe tent en kijken welke de meeste respons hebben van het publiek , die belanden dan op de cd... How low can you go... Idd commercie tot het extreme doorgevoerd, ze heeft totaal geen smaak en laat zich alleen maar leiden door wat op dat moment "hot" is. Zakelijk gezien is ze zeker een succes, maar kom alsjeblieft niet aan met dat het topmuziek is want het is gewoon commerciele troep. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 21 januari 2006 Report Share Posted 21 januari 2006 Ik vind dit ongeinspireerde bagger. Abba niet, maar dit is gewoon een goedkope sample. Gelijk heb je , ze trekt de hipste producers van het moment aan en gaan dan met al de nummers die ze in elkaar geflanst hebben naar een al even hippe tent en kijken welke de meeste respons hebben van het publiek , die belanden dan op de cd... How low can you go... Idd commercie tot het extreme doorgevoerd, ze heeft totaal geen smaak en laat zich alleen maar leiden door wat op dat moment "hot" is. Zakelijk gezien is ze zeker een succes, maar kom alsjeblieft niet aan met dat het topmuziek is want het is gewoon commerciele troep. als je het goed bekijkt is (bijna) alle muziek commerci Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sherwin Posted 21 januari 2006 Report Share Posted 21 januari 2006 Ik vind dit ongeinspireerde bagger. Abba niet, maar dit is gewoon een goedkope sample. Gelijk heb je , ze trekt de hipste producers van het moment aan en gaan dan met al de nummers die ze in elkaar geflanst hebben naar een al even hippe tent en kijken welke de meeste respons hebben van het publiek , die belanden dan op de cd... How low can you go... Idd commercie tot het extreme doorgevoerd, ze heeft totaal geen smaak en laat zich alleen maar leiden door wat op dat moment "hot" is. Zakelijk gezien is ze zeker een succes, maar kom alsjeblieft niet aan met dat het topmuziek is want het is gewoon commerciele troep. als je het goed bekijkt is (bijna) alle muziek commerci Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 21 januari 2006 Report Share Posted 21 januari 2006 Ik vind dit ongeinspireerde bagger. Abba niet, maar dit is gewoon een goedkope sample. Gelijk heb je , ze trekt de hipste producers van het moment aan en gaan dan met al de nummers die ze in elkaar geflanst hebben naar een al even hippe tent en kijken welke de meeste respons hebben van het publiek , die belanden dan op de cd... How low can you go... Idd commercie tot het extreme doorgevoerd, ze heeft totaal geen smaak en laat zich alleen maar leiden door wat op dat moment "hot" is. Zakelijk gezien is ze zeker een succes, maar kom alsjeblieft niet aan met dat het topmuziek is want het is gewoon commerciele troep. als je het goed bekijkt is (bijna) alle muziek commerci Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 21 januari 2006 Report Share Posted 21 januari 2006 Wat een geleuter zeg. Muziek is entertainment of dat nu Madonna is of Philip Glass. En waarom zou Plink Floyd of de Stones verhevener zijn dan Madonna? Madonna heeft nooit kunnen zingen maar ze is wel erg slim een een goed performer. En dat kun je van Tom Waits ook zeggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 22 januari 2006 Report Share Posted 22 januari 2006 Wat een geleuter zeg. Muziek is entertainment of dat nu Madonna is of Philip Glass. En waarom zou Plink Floyd of de Stones verhevener zijn dan Madonna? Madonna heeft nooit kunnen zingen maar ze is wel erg slim een een goed performer. En dat kun je van Tom Waits ook zeggen. Tja... Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 22 januari 2006 Report Share Posted 22 januari 2006 Wat een geleuter zeg. Muziek is entertainment of dat nu Madonna is of Philip Glass. En waarom zou Plink Floyd of de Stones verhevener zijn dan Madonna? Madonna heeft nooit kunnen zingen maar ze is wel erg slim een een goed performer. En dat kun je van Tom Waits ook zeggen. Tja... Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 24 januari 2006 Report Share Posted 24 januari 2006 Geweldig nummer! Je kan er van zeggen wat je wilt, maar het is w Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 24 januari 2006 Report Share Posted 24 januari 2006 Precies! En straks gaat oma nog een verhaaltje voorlezen. Frozen blijft toch haar beste single van de laatste jaren. Creatief Abba rippen of niet Frozen vond ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 24 januari 2006 Report Share Posted 24 januari 2006 Tja... Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts