dekkersj Posted 24 januari 2006 Report Share Posted 24 januari 2006 Hung Up, van het album Confessions on a Dance Floor. Lekkere plaat, kan niet anders zeggen. Madonna zelf vind ik ook nog steeds een moordwijf, al is ze rond de 40. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 25 januari 2006 Report Share Posted 25 januari 2006 Uh.......rond de 50... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 25 januari 2006 Report Share Posted 25 januari 2006 Uh.......rond de 50... Ssst. In mijn beleving 40... Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 25 januari 2006 Report Share Posted 25 januari 2006 Uh.......rond de 50... Ssst. In mijn beleving 40... Groet, Jacco Blijft een beetje een breedbekkikkertje Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 25 januari 2006 Report Share Posted 25 januari 2006 In mijn beleving 40... ....ze heeft een figuur van iemand rond de 30. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D van der Deijl Posted 30 januari 2006 Report Share Posted 30 januari 2006 Ik heb er geen woorden voor Madonna WAS groot maar is nu toch naar mijn idee wel echt over en sluiten. Dat ze dan ook nog stukje,s ABBA gebruikt tja blijkbaar zit ze op een creatief dood spoor ik vind het niets . ABBA vond en vind ik trouwens helemaal niet slecht met name de toetsenist heel gaaf en de zangeressen waren destijds ook leuk en goed. Madonna tja tja ze wilt nog zo nodig en haalt de gehele doos open . Jemig een doos van 46 die opgekalefaterd is en bekeerd tot een wat voor geloof ook alweer? Ach ja alles voor de aandacht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurgenvanes Posted 31 januari 2006 Report Share Posted 31 januari 2006 Afgelopen zaterdag de 12" van Hung up gekocht! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 .... al is ze rond de 40. Ze staat op de cover van Rolling Stone van deze maand.... als 20! Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Ja, alle covers worden heftig bijgewerkt, modellen door de visagiste/haarstyliste tot de foto zelf door de fotograaf... Laat me raden na de rapper Kanye West als Jezus, nu Madonna als de heilige Maria Ik kan de cover niet direkt vinden, maar ze zal wel van alle kanten heel zacht verlicht zijn, niet van te dichtbij gefotografeerd, kilo's make-up en lang leve Photoshop! Om dat clich Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocco Posted 3 april 2006 Report Share Posted 3 april 2006 Madonna is natuurlijk wel goed. Of meer nog lekker. Lekkere muziek, al heb ik eigenlijk altijd wel een hekel aan die term, maar het zal ook wel te maken hebben met dat visueel ontzettend aantrekkelijke CD boekje dat je met het schijfje meekoopt. Lekker wijf zeg, van bijna 50!!! En jezus wat een fossiel gelul hier zeg (sorry voor de wat grove taal, maar ik het is even de meest zuivere verwoording van mijn gedachten): Madonna is fout want kommersieel... Nou goed, ik koop de CD, mede aangetrokkken dus door dat onweerstaanbare hoesje. Zie hier ook de reden waarom fysieke geluidsdragers (CD) zullen blijven en niet zullen worden verdrongen door gewicht- en karakterloze bestandjes. Echter eenmaal thuis in de speler schrik ik dan toch wel van de geluidskwaliteit, plenty bas dat wel maar voor de rest veel te veel treble, scherp, schel en vlak. Het zou zo kunnen zijn dat mijn set niet zo van scherp klinkende pop houdt, alleen had ik ook een recensie gelezen op hifi.nl en daar had ik gelezen dat het album geweldig klinkt! Zie: http://www.hifi.nl/recensies.php?id=2547 Het klinkt bij mij helemaal niet geweldig en daar was ik toch wel liever even van te voren op gewezen bij het lezen van een recensie op een audiosite. Maar goed, dan maar af en toe plaatjes kijken en in de keuken luisteren op een mini-spelertje. Zijn er hear soms mensen die Madonna's nieuwste wel net zo lekker vinden klinken als ze er uit ziet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 4 april 2006 Report Share Posted 4 april 2006 ik weet niet hoe het nummer heet , maar ik vind die nieuwe hit van Madonna echt een gaaf nummer. Madonna onder begeleiding van orgel dat heel diep kan - Eric toch. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts