Jump to content

wie weet iets over finalelectrostaten0.3?

uwe
 Share

Recommended Posts

Je moet kijken of het folie in goede staat is en dat je geen geknetter hoort bij hogere volumes. En bij elektrostaten is het aanzienlijk belangrijker dan bij gewone speakers dat ze in een niet-rokers omgeving hebben gestaan.

Je moet kijken of het folie in goede staat is en dat je geen geknetter hoort bij hogere volumes. En bij elektrostaten is het aanzienlijk belangrijker dan bij gewone speakers dat ze in een niet-rokers omgeving hebben gestaan.

ok thanks arjan

Ik speel al vijf jaar met de 0.3 en vind het een topspeaker. Heb een keer de panelen moeten vervangen. Dat heeft Final supersnel gedaan onder garantie, hele aardige lui die je koffie serveren van alles laten zien en ondertussen even je speakers repareren.

Wel is het zo dat sommige winkeliers melden dat de final 0.3 gemakkelijk is aan te sturen, nu dat is gewoon gelul! Deze speaker kan werkelijk fantastisch klinken maar heeft dan wel stevige versterking nodig en laat alle fouten in de electronica genadeloos horen.

Dat je dat niet erg vindt en er een knappe versterker op zet krijg vrienden voor het leven.

Rob........

:D:D:D

• 2 weeks later...
ben van plan ze te gaan bekijken zijn er dingen waar je op moet letten als je electrostaten koopt

groetjes uwe.

Ik heb zelf jaren lang probleemloos de 0.3 gedraaid. Nu heb ik grotere panelen van Final (full range). Ik heb nog nooit enig probleem gehan met deze electrostaten. Draaien elke dag minstens 5 uur.

Kan komen luisteren, ik weet niet waar je woont.

Op http://www.twinstaticaudio.nl/occ/index.php staat nog een setje te koop.