dekkersj Posted 25 januari 2006 Report Share Posted 25 januari 2006 ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spijkie Posted 26 januari 2006 Report Share Posted 26 januari 2006 Beste Dekkersj, Ook ik speel met de 963 hij is echter waarschijnlijk nu overleden( laser denk ik ) Ik ervaar niet altijd een positief verschil met upsampling het hangt heel erg van de cd af die er gedraait word. Voor het meerendeel vind ik met upsampling mijn cd collectie "kil" klinken. Ik heb deze dan ook standaard op uit staan. Wat ik echter wel een verschil vind is in het menu speakerkeuze , daar kan jeje speakers op film of muziekmodus zetten. Een groot nadeel is dat nadat je de speakers op muziek hebt gezet en daarna standby, de speakers automatisch op film modus komen te staan. Wil je nog meer weten dan hoor ik t wel! De prijs kwaliteit is idd erg hoog kwa geluid , de betrouwbaarheid echter laat te wensen over bij mij Spijkie Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 26 januari 2006 Report Share Posted 26 januari 2006 Mijn 963 werkt gelukkig nog. Ik gebruik hem dan ook niet zo vaak. Hij wordt n.l. alleen gebruikt om af en toe 'n CD tje te draaien of 'n film te kijken. Toen ik hem pas had stond hij in m'n audioset. Op SACD klinkt hij gewoon goed, niks op aan te merken. Voor m'n gevoel doet hij niet veel onder voor de SACD1000. Op Cd heb ik soms ook het gevoel dat de upsampling meer kwaad dan goed doet. Je bent na upsampling wat dynamiek kwijt. Ik heb hem toen een tijd op de middenstand gebruikt. Nu weet ik eigenlijk niet hoe hij staat ingesteld. Ik heb mijn ongemodificeerde speler ook eens vergeleken met een vdM versie. Dit is toch wel een heel andere speler. Veel dynamischer, meer ruimtelijkheid en klinkt dus gewoon natuurlijker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts