Tommie46 Posted 28 januari 2006 Report Share Posted 28 januari 2006 wie kan me vertellen met welke toetsen ik in het test menu kan komen van de Sony CDP X505ES cd speler ? als het mogelijk is graag een mailtje naar mijn email adres, ben niet vaak op het forum alvast bedankt, Tom adsl605956@tiscali.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 28 januari 2006 Report Share Posted 28 januari 2006 Service rapport opvragen bij Sony, en dan nog heb je een zg..''test commander'' nodig om in dat menu te komen. Ik heb zelf een Sony TV, waar ik met een gewone (maar wel aangepaste) afstandsbediening in dat servicemenu kan komen mbv een 2 cijferige pincode. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommie46 Posted 28 januari 2006 Author Report Share Posted 28 januari 2006 even voor de duidelijkheid, er is me gezegt dat je door indrukken van bepaalde knoppen de cd speler in een soort duurtest kan zetten, bv 100 keer het laatje open en dicht en dan bv een paar sec van iedere track spelen een test om in mijn geval te beoordelen of een aankoop van een 2e hands 505SE geen miskoop word misschien is mijn verhaal te begrijpen ?? grt Tom Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 28 januari 2006 Report Share Posted 28 januari 2006 Philips heeft wel zoiets (bij CD recorders), maar dat is bedoeld om de speler te ''resetten'' niet om de instellingen van inwendige software te wijzigen! Toevoeging, bij Sony zal dat testmenu ook wel bedoeld zijn om de speler te resetten! Maar in godsnaam, waarom wil iemand als consument zoiets doen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 28 januari 2006 Report Share Posted 28 januari 2006 Ik had bij m'n CDP202ES een service handleiding. Hierin werd met geen woord gerept over test men Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 28 januari 2006 Report Share Posted 28 januari 2006 Beste, Zo ingewikkeld hoeft het niet te zijn, je kun took wel zonder testmode af. Nee verschillende cd's mee. Ook bekraste. Probeer CDR's en CDRW's. speelt ie deze allemaal snel en goed af. Je hoort geen rare dingen in het geluid, dan is ie goed Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 28 januari 2006 Report Share Posted 28 januari 2006 Beste, Zo ingewikkeld hoeft het niet te zijn, je kun took wel zonder testmode af. Nee verschillende cd's mee. Ook bekraste. Probeer CDR's en CDRW's. speelt ie deze allemaal snel en goed af. Je hoort geen rare dingen in het geluid, dan is ie goed Groeten, Bas CDRW zal die denk ik niet afspelen, doet mijn x555ES ook niet, daar moet je toch een wat recentere CD speler voor hebben schat ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts