Jump to content

test menu Sony CDP X505ES wie weet ze ?

Tommie46
 Share

Recommended Posts

Service rapport opvragen bij Sony, en dan nog heb je een zg..''test commander'' nodig om in dat menu te komen. :o:huh::blink:

Ik heb zelf een Sony TV, waar ik met een gewone (maar wel aangepaste) afstandsbediening in dat servicemenu kan komen mbv een 2 cijferige pincode. ;)

even voor de duidelijkheid, er is me gezegt dat je door indrukken van bepaalde knoppen

de cd speler in een soort duurtest kan zetten, bv 100 keer het laatje open en dicht en dan bv een paar sec van iedere track spelen

een test om in mijn geval te beoordelen of een aankoop van een 2e hands 505SE geen miskoop word

misschien is mijn verhaal te begrijpen ??

grt Tom

Philips heeft wel zoiets (bij CD recorders), maar dat is bedoeld om de speler te ''resetten'' niet om de instellingen van inwendige software te wijzigen!

Toevoeging, bij Sony zal dat testmenu ook wel bedoeld zijn om de speler te resetten! ;)

Maar in godsnaam, waarom wil iemand als consument zoiets doen? :unsure:

Beste,

Zo ingewikkeld hoeft het niet te zijn, je kun took wel zonder testmode af. Nee verschillende cd's mee. Ook bekraste. Probeer CDR's en CDRW's. speelt ie deze allemaal snel en goed af. Je hoort geen rare dingen in het geluid, dan is ie goed ;)

Groeten,

Bas

CDRW zal die denk ik niet afspelen, doet mijn x555ES ook niet, daar moet je toch een wat recentere CD speler voor hebben schat ik.