Jump to content

Idols 2006

BellaVista
 Share

Recommended Posts

Ik walg bijvoorbeeld van de met belastinggeld betaalde ultra linkse propaganda / staatsomroep NED1, 2 en 3. Ik roep dan ook niet meteen dat die netwerk presentator een [vul maar in] is. Dat is ie dan ook niet.

Kom ik er ineens achter dat ik communist ben :blink::confused:

Hmmm, toch wat meer Hart van Nederland kijken, daar blijft de propaganda achterwege, waardoor er ruimte overblijft voor leuke items als "Grootmoeder uit Broek in Waterland breidt de langste sok van Nederland!" :D

McCarthy....

Correcte modulatie was van d-klein naar es-klein (kleine secunde). Inschattingsfout van Floortje was dat ze een grote secunde omhoogmoduleerde in plaats van een kleine secunde. Gevolg: inzet op kleine terts van e-klein (ze zong een b direct na de modulatie) ipv es-klein (had een bes moeten zijn). Kwam dus absoluut zeker door de modulatie van de band (die ook het kleinst mogelijke en dus meest dissonante interval had gekozen).

Leuk verhaal s0000884, maar het beschrijft in de verste verte niet wat ik hoorde misgaan.

Groet,

Jacco

Leuk verhaal s0000884, maar het beschrijft in de verste verte niet wat ik hoorde misgaan.

Groet,

Jacco

Dan hebben we het over 2 verschillende incidenten. In ieder geval refereert

Werd later modulatie genoemd.

naar hetgeen je hoort op die streaming video klikbaar in mijn vorige post.

Groet,

Jacco

Dan hebben we het over 2 verschillende incidenten. In ieder geval refereert

Werd later modulatie genoemd.

naar hetgeen je hoort op die streaming video klikbaar in mijn vorige post.

Jazeker. Het is enigszins terug te horen op die diep-trieste qua kwaliteit link. Kun jij niets aan doen, hoor. Ik kan mij thuis goed herinneren dat ik een vreemd gevoel kreeg qua akoestiek. Eerst verwonderde ik mij erover dat het zo verdragend klonk (soort galm) en dat het doder en doder werd. Plotseling was het een dode mus. Toen de "modulatie". Hetzelfde effect bij orkesten die niet goed gedithered zijn, een plotseling ophouden van de akoestiek.

Groet,

Jacco

(...)

Al dat zinloze, betekenisloze, kijk-mij-eens-mijn-mening-geven gek*nker vind ik toch erg kinderachtig. (...)

Hoho, er werd gevraagd of iemand het volgt en wat zijn/haar mening is. Nou, bij deze was het dus mijn mening :unsure:

Dat er mensen zijn die deze beeldvulling nog een zekere culturele waarde toedichten, het zij zo. De veelvuldig geuite kreten "geweldige uitstraling" en "waanzinnig talent" zijn voor mij evenzo vele redenen om het met enige argwaan te bezien :rolleyes:

Toch jammer, dat het geven van een mening tot smalende reactie kan leiden :(:(:(

Met opgewekte groet,

S0000000, ik ben het met je eens dat de toonwisseling de oorzaak is bij Floortje en niet zozeer het verdwijnen van galm of andere effecten.

Ook ben ik het eens dat het goedkoop is om alles maar af te branden vanwege commercieel etc. Maar het is ook wel erg makkelijk om NL 1/2/3 als linkse propaganda af te doen.

Voor het overige, wat is er mis met Chantal als je haar vergelijkt met Tooske? ;)

groet,

Je kunt nu ook wel al voorzien wie er de komende keer of hooguit die keer daarna het veld moet ruimen. Er moet natuurlijk wel iets zijn om uit te buiten. Aan een moeder die thuis met een spruit aan de tiet zit valt weinig te verdienen.

Zie het artikeltje uit onze kwaliteitskrant...

[url="http://www.telegraaf.nl/prive/32722561/Raffa

Edited by KOH

(...)

Voor het overige, wat is er mis met Chantal als je haar vergelijkt met Tooske?  ;)

In die vergelijking opmerkelijk weinig :unsure::unsure::rolleyes::rolleyes:

Met opgewekte groet,

Van Tooske 'Muis' krijg ik kouwe rillingen. Laat die maar lekker in Duitsland blijven. Chantal daarentegen geeft me warme rillingen (Ik kijk vaak tv met het geluid uit -muziek luisteren)

Maar het is ook wel erg makkelijk om NL 1/2/3 als linkse propaganda af te doen.

Tuurlijk. Het was dan voornamelijk als spiegel bedoeld naar de "commercieel" opmerking. NED1, 2 en 3 maken toch wel een klein beetje zich schuldig aan propaganda. Zoals een Job Frieso met het CD-programmaboekje gaat zwaaien als Pim het heeft over het immigratiebeleid. Echter RTL4 doet net zo hard mee met Loretta "Pim 43 procent, nou ja...." Schrijver. Dus dat linkse gedrag kun je net zo goed de commerci

hautaine

Ik denk dat het best moeilijk is om een goede balans te vinden tussen zelfverzekerdheid en bescheidenheid, zeker in zo'n situatie op nationale tv. Dat leidt ongetwijfeld tot een soms arrogant overkomende woordkeuze. Maar goed het programma is democratisch, en de kiezer bepaalt in hoeverre men hierop wordt afgerekend.

Ik hoop een beetje dat de publieke omroepen helemaal reclamevrij worden. Dan worden die zenders niet meer geregeerd door kijkcijfers en is er wellicht ruimte voor andere programma's. Voor hen die iets anders zoeken dan de diepgang van een surfplank (zoals eerder heel beeldend omschreven). Misschien eens een goed toneelstukvan rond de klok van 21:00? Een complete opera? Complete popconcerten? Documentaires? Uitzendingen over Nederlanders met andere eigenschappen dan 'bekend zijn'. Een goed boekenprogramma? Verslaggeving van interessante evenementen waarbij het om andere zaken gaat dan borsten, billen en worsten. Verzin maar wat, mogelijkheden genoeg. En ja, er zullen dan beslist programma's zijn die me niets interesseren, maar daar staat tegenover dat er ook programma's zijn waar ik voor thuis zal blijven.

Laat de commercielen zich maar lekker druk maken om het SMS verkeer. Een avondje Amerikaanse TV laat pijnlijk zien waar dat heengaat. Pulp tot in het kwadraat, waarbij die paar in potentie interessante programma's om zeep worden geholpen door een heftige overmaat aan reclames en mannetjesmakerij. This is Marcia J. Fellatio for BXR, stay with us...

Ik hoop een beetje dat de publieke omroepen helemaal reclamevrij worden. Dan worden die zenders niet meer geregeerd door kijkcijfers en is er wellicht ruimte voor andere programma's. Voor hen die iets anders zoeken dan de diepgang van een surfplank (zoals eerde heel beeldend omschreven). Misschien eens een goed toneelstukvan rond de klok van 21:00? Een complete opera? Complete popconcerten? Documentaires? Uitzendingen over Nederlanders met andere eigenschappen dan 'bekend zijn'. Een goed boekenprogramma? Verslaggeving van interessante evenementen waarbij het om andere zaken gaat dan borsten, billen en worsten. Verzin maar wat, mogelijkheden genoeg. En ja, er zullen dan beslist programma's zijn die me niets interesseren, maar daar staat tegenover dat er ook programma's zijn waar ik voor thuis zal blijven.

Laat de commercielen zich maar lekker druk maken om het SMS verkeer. Een avondje Amerikaanse TV laat pijnlijk zien waar dat heengaat. Pulp tot in het kwadraat, waarbij die paar in potentie interessante program'ma's om zeep worden geholpen door een heftige overmaat aan reclames en mannetjesmakerij. This is Marcia J. Fellatio for BXR, stay with us...

Kijk je weleens op zondagen naar de VPRO?

Ik hoop een beetje dat de publieke omroepen helemaal reclamevrij worden.[...]

Nou, volgens mij heb je eea niet gevolgd. Het publieke bestel gaat helemaal om en er is maar 1 partij blij: de Ster. Reclame dus.

Groet,

Jacco

Ik hoop een beetje dat de publieke omroepen helemaal reclamevrij worden.[...]

Nou, volgens mij heb je eea niet gevolgd. Het publieke bestel gaat helemaal om en er is maar 1 partij blij: de Ster. Reclame dus.

Groet,

Jacco

Misschien heb ik het allemaal niet zo goed gevolgd, maar ik heb wel opgepikt dat er in de tweede kamer signalen zijn om de publiek omroepen reclamevrij te maken, waarbij het verlies van reclameinkomsten door het Rijk gecomenseerd zou moeten worden. Dat zou ik wel waarderen. Die logo's 3rger ik me ook aan. Het worden er steeds meer en sommoge bewegen ook nog. Vreselijk irritant. Met de huidige prijzen van DVD's kan het wel een gebeuren dat televisiekijken zo onaantrekkelijk wordt, dat iedereen er gewoon een DVD-tje in mikt en daar naar gaat kijken.

Hoe dat zit met het schoonzusje van Marcia weet ik niet. Ik heb er geen zin in om me te verdiepen in allerlei familierelaties. Zij doet haar 'ding' (gadver... wat een woordgebruik) en voor de rest interesseert ze me niet.

ja, regelmatig met veel plezier. Da's nou een van de aantrekkelijke kanten van (de huidige) publieke omroep, voor elk wat wils.

groet,

Ware het niet dat dit "voor ieder wat wils" ons wel meer dan 600.000.000 euro per jaar kost.

ja, regelmatig met veel plezier. Da's nou een van de aantrekkelijke kanten van (de huidige) publieke omroep, voor elk wat wils.

groet,

Ware het niet dat dit "voor ieder wat wils" ons wel meer dan 600.000.000 euro per jaar kost.

De commerciele tv-zenders kosten ons misschien dan geen/veel minder geld, maar ze kosten ons wel goeie programma's. Ze zenden zo goed als alleen maar eenheidsworst uit...