s0000884 Posted 3 februari 2006 Report Share Posted 3 februari 2006 maar ze kosten ons wel goeie programma's. Dus als deze zenders er niet zijn hebben we per saldo m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 februari 2006 Report Share Posted 3 februari 2006 maar ze kosten ons wel goeie programma's. Dus als deze zenders er niet zijn hebben we per saldo m Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 4 februari 2006 Author Report Share Posted 4 februari 2006 Idols............. weer gemist. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Idols............. weer gemist. Je mist er niks aan... ik tenminste niet. Wat 'n ramp. Eindeloos gelul, spannende muziekjes en tijdrekkerij.... en niet te vergeten.... VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl RREECCLLAAMMEE..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tito Posted 5 februari 2006 Report Share Posted 5 februari 2006 Wat 'n ramp. Eindeloos gelul, spannende muziekjes en tijdrekkerij.... en niet te vergeten.... VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl RREECCLLAAMMEE..... Denk je `n beetje aan je bloeddruk. Wie gaat er naar programma zitten kijken om zich te ergeren? Heb nog geen aflevering van die "vernieuwde" versie gezien. Lekker relaxed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 5 februari 2006 Report Share Posted 5 februari 2006 Wat 'n ramp. Eindeloos gelul, spannende muziekjes en tijdrekkerij.... en niet te vergeten.... VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl RREECCLLAAMMEE..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 5 februari 2006 Report Share Posted 5 februari 2006 Wat 'n ramp. Eindeloos gelul, spannende muziekjes en tijdrekkerij.... en niet te vergeten.... VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl RREECCLLAAMMEE..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 5 februari 2006 Report Share Posted 5 februari 2006 Wat 'n ramp. Eindeloos gelul, spannende muziekjes en tijdrekkerij.... en niet te vergeten.... VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl RREECCLLAAMMEE..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 5 februari 2006 Report Share Posted 5 februari 2006 Wat 'n ramp. Eindeloos gelul, spannende muziekjes en tijdrekkerij.... en niet te vergeten.... VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl RREECCLLAAMMEE..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 5 februari 2006 Report Share Posted 5 februari 2006 Wie gaat er naar programma zitten kijken om zich te ergeren? Ik zit me regelmatig groen te ergeren als ik de tv aanzet en iets leuks probeer te vinden Ik hoor duidelijk niet bij de doelgroep Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 6 februari 2006 Report Share Posted 6 februari 2006 Schokkend, zo'n uitspraken! En de gehele jurie stond achter die uitspraken. Die uitspraak van Henk Jan waarbij hij zoiets zei als "je doet dit wellicht om in de publiciteit te komen" was inderdaad 'onder de gordel'. Echter de dictators in de muziekwereld die voor omzet moeten zorgen zijn zo mogelijk nog erger. En het is eigenlijk juist goed voor de kandidaten dat er iemand af en toe de boeman speelt. Het zou voor de deelnemers schadelijk zijn als zie niet af en toe flink vervelende shit naar zich toe krijgen, gewoon omdat dit wereldje zo keihard is. Echter de gehele jury stond achter een ander punt dat w Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 6 februari 2006 Report Share Posted 6 februari 2006 Zoals alles bij die "kommerciele" jongens gaat het gewoon om het grote geld.... En dankzij die visie luister jij dagelijks naar CD's dan wel LP's die er zonder deze visie nooit waren geweest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 6 februari 2006 Report Share Posted 6 februari 2006 Schokkend, zo'n uitspraken! En de gehele jurie stond achter die uitspraken. Die uitspraak van Henk Jan waarbij hij zoiets zei als "je doet dit wellicht om in de publiciteit te komen" was inderdaad 'onder de gordel'. Echter de dictators in de muziekwereld die voor omzet moeten zorgen zijn zo mogelijk nog erger. En het is eigenlijk juist goed voor de kandidaten dat er iemand af en toe de boeman speelt. Het zou voor de deelnemers schadelijk zijn als zie niet af en toe flink vervelende shit naar zich toe krijgen, gewoon omdat dit wereldje zo keihard is. Echter de gehele jury stond achter een ander punt dat w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 7 februari 2006 Report Share Posted 7 februari 2006 Zoals alles bij die "kommerciele" jongens gaat het gewoon om het grote geld.... En dankzij die visie luister jij dagelijks naar CD's dan wel LP's die er zonder deze visie nooit waren geweest. Ik houdt niet van Fransje Bauer en consorte. Voor mij is de kleinschligere muziekindustrie interessanter. daar wordt weinig groot geld verdiend. Dat gebeurt meer door de op TV en radio geplugde artiesten waar je in veel gevallen na enkele jaren niks meer hoort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 7 februari 2006 Report Share Posted 7 februari 2006 Ik houdt niet van Fransje Bauer en consorte. Je hebt blijkbaar niet begrepen waar ik op doelde. Voor mij is de kleinschligere muziekindustrie interessanter. En JUIST die muziek is verkrijgbaar omdat (kleine dan wel grote) platenmaatschappijen geldreserves hebben om platen op te nemen waar per saldo niet veel winst dan wel verlies op wordt gedraaid. Afgezien van het feit dat jij het medium CD en LP te danken hebt aan de acceptatie van de grote massa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 7 februari 2006 Report Share Posted 7 februari 2006 Schokkend, zo'n uitspraken! En de gehele jurie stond achter die uitspraken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KOH Posted 7 februari 2006 Report Share Posted 7 februari 2006 Domme huppelk*t. "Oh Henk Jan, ik ben verliefd op je" terwijl haar vriendje er bij staat. Ik heb het zelf niet gezien maar ik lees dat ze haar vriendje op tv de bons heeft gegeven vanwege Henk Jan om dat later een grapje te noemen. Daarna stort ze zich op de lokale kroegbaas en is binnen een paar weken zwanger van hem. Ik heb haar een paar keer langs zien komen en ik vond het direct al een irritante, om aandacht smekende, aanstellster. Henk Jan heeft groot gelijk. Opzouten met die trut. Het enige wat ze had, mediageilheid, zal niet uigebuit kunnen worden door Henk Jan en consorten. Daarom zal ze het veld moeten ruimen en het op eigen kracht moeten rooien. En daarvoor is ze niet goed genoeg. Lang niet goed genoeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 7 februari 2006 Report Share Posted 7 februari 2006 Geweldig dat er zelfs hier volop wordt meegeleefd met dit "spontane" programma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KOH Posted 7 februari 2006 Report Share Posted 7 februari 2006 Mensen kiezen voor hun eigen leven en zijn zelf verantwoordelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 8 februari 2006 Report Share Posted 8 februari 2006 Domme huppelk*t. "Oh Henk Jan, ik ben verliefd op je" terwijl haar vriendje er bij staat. Ik heb het zelf niet gezien maar ik lees dat ze haar vriendje op tv de bons heeft gegeven vanwege Henk Jan om dat later een grapje te noemen. Daarna stort ze zich op de lokale kroegbaas en is binnen een paar weken zwanger van hem. Ik heb haar een paar keer langs zien komen en ik vond het direct al een irritante, om aandacht smekende, aanstellster. Henk Jan heeft groot gelijk. Opzouten met die trut. Het enige wat ze had, mediageilheid, zal niet uigebuit kunnen worden door Henk Jan en consorten. Daarom zal ze het veld moeten ruimen en het op eigen kracht moeten rooien. En daarvoor is ze niet goed genoeg. Lang niet goed genoeg. Behalve de voorrondes die ik vooral uit leedvermaak af en toe heb bekeken volg ik het verder niet omdat ik moet braken van de muziek en al die hypermodieuze types (al is die vrolijke afro-Dik Trom wel een sympathiek kereltje ) dus dit wist ik nog niet.... How low can you go? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 4 maart 2006 Report Share Posted 4 maart 2006 Wat er nu te horen valt is gewoon goed. Raffa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 4 maart 2006 Report Share Posted 4 maart 2006 Wat er nu te horen valt is gewoon goed. Raffa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 4 maart 2006 Report Share Posted 4 maart 2006 Het was goed dit keer Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 11 maart 2006 Report Share Posted 11 maart 2006 Het is h Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 11 maart 2006 Report Share Posted 11 maart 2006 Wat er nu te horen valt is gewoon goed. Raffa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts