PD Posted 7 januari 2003 Report Share Posted 7 januari 2003 Hallo mede-forumleden! Ik heb alweer een tijdje nieuwe (2e hands) speakers maar heb ze volgens mij nog niet geintroduceerd op het forum. Het gaat om een paar Van Medevoort DD7.5 speakers Ik ben er zeer tevreden mee, en hoop nog lang en gelukkig samen van muziek te kunnen genieten ps: Overigens Haudio nog bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 7 januari 2003 Report Share Posted 7 januari 2003 Hallo PD, Gefeliciteerd met je speakers. Ik heb ze nog nooit eerder gezien of gehoort. Klinkt het wat? Zie ik het goed dat er gaas voor een conus zit, vanwaar is dat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 7 januari 2003 Author Report Share Posted 7 januari 2003 Hey Puur (vinyl vriend) Ze klinken zeker goed! Diep laag, mooi rustig midden en helder hoog! Dat gaas is voor bescherming (neem ik aan ). groeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Douma Posted 7 januari 2003 Report Share Posted 7 januari 2003 Gefeliciteerd met je aanwinst PD! Komen die speakers in je slaapkamer wat tot hun recht of woon je al op je zelf? Groet, Rienk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 7 januari 2003 Report Share Posted 7 januari 2003 Geplaatst door Puur:Hallo PD, Gefeliciteerd met je speakers. Ik heb ze nog nooit eerder gezien of gehoort. Klinkt het wat? Zie ik het goed dat er gaas voor een conus zit, vanwaar is dat? Beste Puur, Ik heb liever melk....... Maar het gaas is er voor................dat de konijnen er niet uit kunnen . Ze moeten erin blijven tot dit jaar kerst.... MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 7 januari 2003 Report Share Posted 7 januari 2003 Geplaatst door Haudio: Beste Puur, Ik heb liever melk....... Maar het gaas is er voor................dat de konijnen er niet uit kunnen . Ze moeten erin blijven tot dit jaar kerst.... MvG, Haudio Dat leek mij ook al de enige logische reden. Puur en als liefhebber van biologisch vlees heb ik wel met de arme beesten van doen. Zet maar een mooi stukje muziek voor ze op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 7 januari 2003 Report Share Posted 7 januari 2003 Geplaatst door Puur: Dat leek mij ook al de enige logische reden. Puur en als liefhebber van biologisch vlees heb ik wel met de arme beesten van doen. Zet maar een mooi stukje muziek voor ze op. Kun je ? met Kerst.... MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 7 januari 2003 Report Share Posted 7 januari 2003 Geplaatst door Haudio: Kun je ? met Kerst.... MvG, Haudio Dan val ik helaas m'n schoonmoeder lastig. . Alhoewel, na dit jaar.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 7 januari 2003 Report Share Posted 7 januari 2003 Geplaatst door Haudio: Beste Puur, Ik heb liever melk....... Maar het gaas is er voor................dat de konijnen er niet uit kunnen . Ze moeten erin blijven tot dit jaar kerst.... MvG, Haudio Nou, zo'n kerstkonijn zou mij veel te oud wezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 7 januari 2003 Report Share Posted 7 januari 2003 Geplaatst door Sodejuu: Nou, zo'n kerstkonijn zou mij veel te oud wezen. Ha die Sodejuu, Ik weet het ,van Medevoort, is niet zo jong meer. >En zijn ................. Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 7 januari 2003 Report Share Posted 7 januari 2003 Heb je er ook een foto van in 't echt? Dit is namelijk een renderplaatje en is nou niet echt realistisch te noemen? (ook een fraai brouwsel van Ad soms? ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 8 januari 2003 Author Report Share Posted 8 januari 2003 Komen die speakers in je slaapkamer wat tot hun recht of woon je al op je zelf? Het was even tweaken (lees: schuiven) in mijn slaapkamertje maar het gaat goed! Mijn slaapkamer is een verhaal apart dus ideaal zal het nooit worden. Maar hoe ik het nu heb kan het ermee door... Heb je er ook een foto van in 't echt? Dit is namelijk een renderplaatje en is nou niet echt realistisch te noemen? (ook een fraai brouwsel van Ad soms? ) Binnenkort plaats ik even een foto van hoe ze bij mij staan Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 8 januari 2003 Author Report Share Posted 8 januari 2003 Mensen wat boeit 't uiterlijk nou? De GAF (Girlfriend Acceptance Factor) is overigens redelijk hoog, maar al was het 0 dan zou 't mij niet boeiuh! Ik deel mijn kamer toch/nog nie En uhh, Zoals mijn slogan hier onder al aangeeft: Iets hoeft er niet super mooi uit te zien om goed te klinken... Ha die Sodejuu, Ik weet het ,van Medevoort, is niet zo jong meer. >En zijn ................. Heb ik iets gemist? groeten, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Geplaatst door Puur:Hallo PD, ... Zie ik het goed dat er gaas voor een conus zit, vanwaar is dat? Zeker geen katten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 8 januari 2003 Author Report Share Posted 8 januari 2003 Zeker geen katten? Jawel, maar die mogen sowieso niet op mijn slaapkamer komen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Geplaatst door PD: Jawel, maar die mogen sowieso niet op mijn slaapkamer komen... Ik bedoelde eigenlijk Puur (hij stelde de vraag waar beschermend gaas voor dient) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 8 januari 2003 Author Report Share Posted 8 januari 2003 Ik bedoelde eigenlijk Puur (hij stelde de vraag waar beschermend gaas voor dient) Owkee... Ik dacht even te serieus heb ik door Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 9 januari 2003 Author Report Share Posted 9 januari 2003 Hey, hier een paar beloofde foto's van mijn trots ! ps: sorry voor de smerige lens... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 9 januari 2003 Report Share Posted 9 januari 2003 Ziet er goed uit PD!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 9 januari 2003 Author Report Share Posted 9 januari 2003 Ik wist dat je 't mooi zou vinden (dat draaiend vinyl)... Oja, maar het mooiste is onzichtbaar (en dat is het geluid) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Douma Posted 9 januari 2003 Report Share Posted 9 januari 2003 Wij zijn in afwachting van een mooie recensie. Groet, Rienk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 9 januari 2003 Author Report Share Posted 9 januari 2003 Wij zijn in afwachting van een mooie recensie. Nou Rienk, daar ben ik niet zo goed in( die turbo-taal!). Ik kan zo wel een paar dingen noemen waar ze naar mijn bevindingen goed in zijn vergeleken mijn referentie (het geluid wat ik gewend was). Had eerst Mission M72 speakers. Dat waren zeer indrukwekkend klinkende speakers, nouja ze hadden een paar punten waar ze beslist niet verkeerd in waren. Zo was het laag wel aardig diep voor het kastvolume, het midden vol dynamiek en het hoog speelde leuk mee. Alleen na verloop van tijd vallen je verschillende dingen op waar je je op een gegeven moment aan gaat ergeren. Het laag was toch wel wollig, het midden klinkte niet echt subtiel en het hoog was vaak "te" aanwezig (opdringerig,beetje schel). Dit wil niet zeggen dat het verkeerde speakers waren. Voor het geld had ik redelijke speakers! Afijn, wat ik eigenlijk zocht in "nieuwe" speakers was een subtiel midden. Een helder, rustig en overzichtelijk hoog en een echt neutraal diep laag. Dit heb ik wel gevonden in de van Medevoort's. Zo een beetje tevreden Rienk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 9 januari 2003 Report Share Posted 9 januari 2003 zie je wel PD dat jij het ook kan. nou allen nog even kijken of je over een paar maanden nog tevreden bent anders wordt het weer schrijven geblazen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 9 januari 2003 Report Share Posted 9 januari 2003 Geplaatst door PD:Hey, hier een paar beloofde foto's van mijn trots ! ps: sorry voor de smerige lens... Mooie foto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Douma Posted 9 januari 2003 Report Share Posted 9 januari 2003 Zo een beetje tevreden Rienk? Helemaal! En als je de foto's inderdaad wat verkleint leest het ook nog eens makkelijk. Nu moet je namelijk telkens de horizontale scrollbalk gebruiken. Groet, Rienk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts