Henrie Posted 9 januari 2003 Report Share Posted 9 januari 2003 Geplaatst door Douma: Helemaal! En als je de foto's inderdaad wat verkleint leest het ook nog eens makkelijk. Nu moet je namelijk telkens de horizontale scrollbalk gebruiken. Groet, Rienk. Niet als je achter elk woord een 'Enter' typt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 10 januari 2003 Author Report Share Posted 10 januari 2003 nou allen nog even kijken of je over een paar maanden nog tevreden bent anders wordt het weer schrijven geblazen. Denk het wel, om dat schrijven te vermijden zou ik ze nog houden Ik heb de speakers eerst een week thuis kunnen beluisteren. Ook heb ik naar veel speakers geluisterd voordat ik deze speakers kocht. Met andere woorden, ik ben niet over 1 nacht ijs gegaan Afijn, deze speakers zijn nogal een openbaring voor me dus zullen ze nog lang muziek voor me moeten maken (en gelukkig hebben de speakers daar geen hekel aan. ) groeten, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts