Jitze Posted 19 februari 2006 Report Share Posted 19 februari 2006 de volgende merken vind ik klote merken: En alles wat uit dat grote eiland voor onze kust komt Nee serieus zoals Haudio al aangaf koop een Goldring GR1 die klikt denk ik het beste voor het geld en er zit een goed Goldring element in. Robin Waar kwam Goldring ook al weer vandaan ? Baarlijke nonsens overigens deze stelling, beslist van iemand die nog weinig gehoord heeft en nog niet weet dat je met een brein kunt denken. Een beetje papagaai spelen lijkt me behoorlijk nutteloos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rli Posted 19 februari 2006 Report Share Posted 19 februari 2006 de volgende merken vind ik klote merken: En alles wat uit dat grote eiland voor onze kust komt Nee serieus zoals Haudio al aangaf koop een Goldring GR1 die klikt denk ik het beste voor het geld en er zit een goed Goldring element in. Robin Waar kwam Goldring ook al weer vandaan ? Baarlijke nonsens overigens deze stelling, beslist van iemand die nog weinig gehoord heeft en nog niet weet dat je met een brein kunt denken. Een beetje papagaai spelen lijkt me behoorlijk nutteloos. hi jitze jij bent zeker nog niet uitgeslapen, was maar een geintje hoor Gisteren een Goldring GR1 gekocht met goldring 1006 mm element en het speelt gewoon heerlijk. Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 19 februari 2006 Report Share Posted 19 februari 2006 Gisteren een Goldring GR1 gekocht met goldring 1006 mm element en het speelt gewoon heerlijk. Robin En waar is je Porcino gebleven? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 19 februari 2006 Report Share Posted 19 februari 2006 Gisteren een Goldring GR1 gekocht met goldring 1006 mm element en het speelt gewoon heerlijk. Robin Veel beter dan een Glider op een Porcino ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rli Posted 19 februari 2006 Report Share Posted 19 februari 2006 Gisteren een Goldring GR1 gekocht met goldring 1006 mm element en het speelt gewoon heerlijk. Robin En waar is je Porcino gebleven? De Porcino wordt komende week naar Audio Selectief gebracht omdat er wat jengel problemen zijn!!! Ik vond het gewoon leuk om er een tafeltje bij te kopen en het valt gelukkig niet tegen Groet Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
rli Posted 19 februari 2006 Report Share Posted 19 februari 2006 Gisteren een Goldring GR1 gekocht met goldring 1006 mm element en het speelt gewoon heerlijk. Robin Veel beter dan een Glider op een Porcino ? nee jitze natuurlijk niet. De Glider heb ik trouwens allang niet meer want die heb ik eigenhandig naar de klote geholpen Balen niet normaal meer. robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 19 februari 2006 Report Share Posted 19 februari 2006 nee jitze natuurlijk niet. Alles wat van dat grote eiland voor onze kust komt is dus slechter................. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 19 februari 2006 Report Share Posted 19 februari 2006 nee jitze natuurlijk niet. Alles wat van dat grote eiland voor onze kust komt is dus slechter................. Nee, je moet er alleen zelf de schroeven nog van aandraaien Link to comment Share on other sites More sharing options...
tortels Posted 19 februari 2006 Author Report Share Posted 19 februari 2006 De Goldring is een zeer kale speler. Omdat ik echt een elektronische toerentalregelaar wil, heb ik daar niks aan. Volgens mij hebben ze ook geen speedboxen zoals bij Pro-Ject. Uiteindelijk ben ik uitgekomen op een Pro-Ject 1.2 Comfort. Maar die worden niet meer gemaakt, maar er komt over ongeveer een maand een opvolger: 1Xpression Comfort. Een hele mooie met een carbon arm voor rond de 400 euro. Daar ga ik op wachten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 19 februari 2006 Report Share Posted 19 februari 2006 Jij bent toch liefhebber van Ariston Nee, dat ben ik, waarschijnlijk de enige HEAR??????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 19 februari 2006 Report Share Posted 19 februari 2006 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts