Jump to content

Welke platenspeler?

tortels
 Share

Recommended Posts

de volgende merken vind ik klote merken:

En alles wat uit dat grote eiland voor onze kust komt :D

Nee serieus zoals Haudio al aangaf koop een Goldring GR1 die klikt denk ik het beste voor het geld en er zit een goed Goldring element in.

Robin

Waar kwam Goldring ook al weer vandaan ?

Baarlijke nonsens overigens deze stelling, beslist van iemand die nog weinig gehoord heeft en nog niet weet dat je met een brein kunt denken.

Een beetje papagaai spelen lijkt me behoorlijk nutteloos.

:(

de volgende merken vind ik klote merken:

En alles wat uit dat grote eiland voor onze kust komt :D

Nee serieus zoals Haudio al aangaf koop een Goldring GR1 die klikt denk ik het beste voor het geld en er zit een goed Goldring element in.

Robin

Waar kwam Goldring ook al weer vandaan ?

Baarlijke nonsens overigens deze stelling, beslist van iemand die nog weinig gehoord heeft en nog niet weet dat je met een brein kunt denken.

Een beetje papagaai spelen lijkt me behoorlijk nutteloos.

:(

hi jitze jij bent zeker nog niet uitgeslapen, was maar een geintje hoor <_<

Gisteren een Goldring GR1 gekocht met goldring 1006 mm element en het speelt gewoon heerlijk.

Robin

Gisteren een Goldring GR1 gekocht met goldring 1006 mm element en het speelt gewoon heerlijk.

Robin

Veel beter dan een Glider op een Porcino ?

:rolleyes:

Robin

En waar is je Porcino gebleven? :confused::blink::huh:

De Porcino wordt komende week naar Audio Selectief gebracht omdat er wat jengel problemen zijn!!!

Ik vond het gewoon leuk om er een tafeltje bij te kopen en het valt gelukkig niet tegen ;)

Groet Robin

Robin

Veel beter dan een Glider op een Porcino ?

:rolleyes:

nee jitze natuurlijk niet. De Glider heb ik trouwens allang niet meer want die heb ik eigenhandig naar de klote geholpen :mad2: Balen niet normaal meer.

robin

De Goldring is een zeer kale speler. Omdat ik echt een elektronische toerentalregelaar wil, heb ik daar niks aan. Volgens mij hebben ze ook geen speedboxen zoals bij Pro-Ject.

Uiteindelijk ben ik uitgekomen op een Pro-Ject 1.2 Comfort.

Maar die worden niet meer gemaakt, maar er komt over ongeveer een maand een opvolger: 1Xpression Comfort. Een hele mooie met een carbon arm voor rond de 400 euro.

Daar ga ik op wachten! :D