jepe! Posted 31 januari 2006 Report Share Posted 31 januari 2006 Ik heb vandaag een stapel lp's opgehaald. Nieuwe lp's. Oa Jazz lp's tussen gemiddeld 4 a 8 euro, nieuw. Klassiek nieuw is nog goedkoper. De eigenaar heeft nog zo'n 6400 nieuwe lp's waar hij graag vanaf wil. Prijzen zijn heel laag denk ik. Grote collectie. Alles komt uit de winkel Only Yesterday die tussen 1973 en 1988 in DenHaag was gevestigd. ' De LP's, die ik aanbied zijn het restant van de voorraad uit mijn winkel Only Yesterday, Den Haag 1973-1988. Ik verkocht daar, behalve speeldozen, pianolarollen en speciale boeken, nostalgische opnamen van voor 1960/70 van alle soorten muziek en gesproken woord, waarvan bijna alles eigen import.In 1988 had ik een voorraad van 25.000 verschillende LP's, de meeste in meerdere exemplaren. Daar is veel van overgebleven. Na die tijd heb ik tot 1996 regelmatig aan oude klanten verkocht. In 2004 ben ik met mijn website begonnen en dat bracht weer leven in de brouwerij.' Ik zou zeggen help dhr Schoondergang van zijn collectie af. Ik denk dat er veel moois te vinden is op zijn website. De verkoper is zelf enthousiast verzamelaar en heeft mijn bestelling heel snel en coorect verwerkt. Fantastisch. http://www.onlyyesterday.nl/only%20yesterday.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
jepe! Posted 31 januari 2006 Author Report Share Posted 31 januari 2006 Als voorbeeld een deel van de lijst: Ammons,Gene & Sonny Stitt Together again for the last Time 1973 US Prestige P 10100 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 31 januari 2006 Report Share Posted 31 januari 2006 Als voorbeeld een deel van de lijst: Ammons,Gene & Sonny Stitt Together again for the last Time 1973 US Prestige P 10100 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 31 januari 2006 Report Share Posted 31 januari 2006 Als voorbeeld een deel van de lijst: Ammons,Gene & Sonny Stitt Together again for the last Time 1973 US Prestige P 10100 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 31 januari 2006 Report Share Posted 31 januari 2006 Als voorbeeld een deel van de lijst: Ammons,Gene & Sonny Stitt Together again for the last Time 1973 US Prestige P 10100 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jepe! Posted 31 januari 2006 Author Report Share Posted 31 januari 2006 Ik heb alleen een deel van de lijst laten zien, heb het niet allemaal zelf gekocht. De verkoper is in de 80 en wil van de platen af. Dus het is niet echt reclame maar meer een tip waar mesen op dit forum wat aan hebben en de verkoper ook. Ik heb er zelf geen enkel belang bij. En ja het is allemaal historisch werk. En dus gen Jazz-fusion ed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 31 januari 2006 Report Share Posted 31 januari 2006 Als voorbeeld een deel van de lijst: Ammons,Gene & Sonny Stitt Together again for the last Time 1973 US Prestige P 10100 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 31 januari 2006 Report Share Posted 31 januari 2006 Aaaaaaaaaaaaaaaah.Nou niet overdrijven. Is de link niet genoeg? Kijk daar wordt ik nou link van... Die lange lijsten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jepe! Posted 31 januari 2006 Author Report Share Posted 31 januari 2006 Ik heb die lijst al ingekort. Beetje flauw om die steeds over te nemen. Ik denk dat dit een hele mooie tip is voor de echte muziekliefhebber. Ja als je alleen maar top 40 ellende kan waarderen dan heb je er niet veel aan. Maar ik lees steeds mensen die platenwunkels zoeken. En dan is dit een prachtige mogelijkheid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 31 januari 2006 Report Share Posted 31 januari 2006 Ik heb alleen een deel van de lijst laten zien, heb het niet allemaal zelf gekocht.De verkoper is in de 80 en wil van de platen af. Dus het is niet echt reclame maar meer een tip waar mesen op dit forum wat aan hebben en de verkoper ook. Ik heb er zelf geen enkel belang bij. En ja het is allemaal historisch werk. En dus gen Jazz-fusion ed. Kwam vroeger regelmatig in die winkel . De bakken stonden daar altijd op uitpuilen. Jammer dat ik nu pas teweten kom waar het gebleven is. Van wat er nu nog op het web staat zit er voor mij niets meer bij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 31 januari 2006 Report Share Posted 31 januari 2006 Voor liefhebbers van klassieke muziek: Kijk eens naar die rij Stan Kenton platen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jepe! Posted 3 februari 2006 Author Report Share Posted 3 februari 2006 Graag gedaan. De verkoper is een heel aardige meneer -reeds in de 80- die altijd als winkelier eigenlijk te veel vooraad had. En hij wil er graag vanaf want wil niet zijn nageslacht met al die platen opzadelen. Ik heb dit bericht geplaatst om hem te helpen maar ook omdat velen vaak opzoek zijn naar platen. En dat hier dus heel veel bij zit wat je wellicht nooit meer nieuw terug vind. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 5 januari 2009 Report Share Posted 5 januari 2009 Goede tip de site bestaat nog steeds! gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 5 januari 2009 Report Share Posted 5 januari 2009 Heb ik mezelf toch niet voor niks een muisarm geklikt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Risin Mojo Posted 16 januari 2009 Report Share Posted 16 januari 2009 ik heb nog wat cd'tjes liggen die weg mogen, interesse ? stuur ff berichtje/mailtje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts