Jump to content

Drivers reviseren

Arne
 Share

Recommended Posts

Dit weekend heb ik een setje Infinity RS-4000's gehad. Het foam is helaas aan alle kanten vergaan en dus moet er wat werk gebeuren willen ze weer in hun oude glorie kunnen spelen. Alleen heb ik tot nog toe alleen Amerikaanse bedrijven gevonden die doe-het-zelf kitjes verkopen hiervoor. Zijn er in Nederland bedrijven die dit doen? Is het doe-het-zelven te proberen?

Dit weekend heb ik een setje Infinity RS-4000's gehad. Het foam is helaas aan alle kanten vergaan en dus moet er wat werk gebeuren willen ze weer in hun oude glorie kunnen spelen. Alleen heb ik tot nog toe alleen Amerikaanse bedrijven gevonden die doe-het-zelf kitjes verkopen hiervoor. Zijn er in Nederland bedrijven die dit doen? Is het doe-het-zelven te proberen?

Hai Arne,

Ik verkoop op beperkte schaal foamranden met speciale lijm. Ik heb er uitstekende Nederlandse gebruiksaanwijzingen voor refoamen bij met veel afbeeldingen. Zelf vind ik dat de Amerikaanse bedrijven zich het te gemakkelijk maken. Een foamrand 'past' al snel. Bovendien komen er veel kosten bij. Als je mij een mailtje stuurt kan je alvast vrijblijvend informatie toezenden in PDF-formaat.

Kijk voor de RS4000 hier.

Volgens mij horen hier standaard 8 inch randen bij.

Zo hoort hij er weer uit te zien:

Figuur%2008.JPG

P.S. Hear; als deze reactie niet mag, graag verwijderen, dan stuur ik wel een PM.

groeten, Fred

Bedankt voor de antwoorden. Ik heb ondertussen al contact met Fred en denk er over na. Via een andere audio-vriend krijg ik ook nog andere randen opgestuurd uit India, maar ik denk niet dat ik die ga gebruiken. Het zijn rubber ringen, en dat beinvloed toch de sound behoorlijk begrijp ik.

Arne